Jongeren+ groep

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef::lol: JFC Michelle zo dramatisch hoeft nou ook weer niet! Vind het wel jammer dat het niet gaat lukken deze keer :(
geen rolstoel?
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate_0 »

Nee, krijg ik niet vergoed omdat ik technisch gezien wel kan lopen. Gewoon niet lang/ver/etc. en daar komt nog bij dat er een molen ofzo wordt bezocht en dan worden het al gauw allemaal trappetjes. (Komt nog bij dat ik niet de ruimte heb om een rolstoel te houden hier, zo op kamers).
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Ender »

Oja was ik (in mijn gemakszucht :( ) vergeten.. balen man!
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Anon20180501 »

MichelleB schreef:Goed, omdat de verplaatsing van Amsterdam naar Zaandam voor sommige roet in het eten gooit.
Wie gaan er heen, en hoe?

Dylana en Daniela zouden met de auto gaan (en ik mocht mee terugrijden). Gaat dit nog door? We kunnen ook in Zaandam nog een terrasje pakken, en eventueel wat eten.
Thanks Michelle, ik neem je uitnodiging maar al te graag aan... :)

Er kan dan nog 1 persoon mee vanuit Tilburg naar Amsterdam en terug, of alleen terug...
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Anon20180501 »

Nate_0 schreef:
Nate_0 schreef:Ik ga waarschijnlijk heen, MichelleB heeft me dan toch echt overgehaald eens langs te gaan komen :)
Ja dit gaat 'm dus voor mij idd niet worden ivm waarschijnlijk meer lopen enzo :/
Je doelt dan echt alleen op het lopen op locatie Nate..?
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate_0 »

Gewoon lopen überhaupt. Ik loop met krukken ivm een vorig jaar verbrijzelde voet, dus staan gaat echt niet langer dan een half uur en dan MOET ik zitten, en de tijd dat ik daarna kan staan is weer wat korter, etc. Mijn max zit zo rond de 3km en daar zit je echt héél snel op als je een dagje weg bent, zelfs al ga je van trein naar trein naar café, etc. Daarnaast moet ik vanuit Groningen worden, dus qua energie red ik het gewoon niet.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Anon20180501 »

Ik weet niet of het iets uitmaakt maar helpt het als je vervoer zou hebben vanaf Zaandam station (eo) en weer terug, en elke tussenstop..?
Ik zou het echt heel jammer vinden als je er deze keer niet bij kan zijn... :hug2:
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate_0 »

Nee, denk het niet, Daniéla :) Er spelen nog wat andere dingen. Ik kom een andere keer wel :)
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Anon20180501 »

Is goed hoor Nate, en misschien lopen we elkaar nog eens ergens anders tegen het lijf, zou ik best aangenaam vinden... :)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jongeren+ groep

Bericht door Nate_0 »

Da's een deal :)
meerdere zakken met zaagsel