(beeldbel) intake gehad :-)

Psychologen en procedures
Plaats reactie
anna_
Berichten: 214
Lid geworden op: 15 dec 2019, 17:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

(beeldbel) intake gehad :-)

Bericht door anna_ »

Vandaag was het dan zover! de intake bij De Vaart.

we hoefde de reis niet te maken...want alles loopt op dit moment via beeldbellen.

na een wat stroeve technische start omdat de invite niet binnen kwam verliep het gesprek wel goed en vloog de tijd voorbij.

Nu is het natuurlijk weer wachten op een definitieve ja en op de start van het traject maar gelukkig hoef ik niet helemaal stil te zitten in de tussentijd :lol: De keuze voor locatie Almere is hiervandaan logisch, ben wel benieuwd wanneer het nu echt van start gaat!
life is too short to not love myself - so i need to learn!

Hoi, ik ben Anna! (introductie)
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: (beeldbel) intake gehad :-)

Bericht door Matijs »

Hoi Anna,

Fijn dat je je stappen en ervaringen wilt delen op het forum, maar volgens mij is daar je dagboekje voor😉Begrijp me niet verkeerd, ik wil geen klootzak zijn.
Maar in dit gedeelte van het forum is het vooral (denk ik) de bedoeling dat je met algemene zaken komt. Of als je een vraag aan iemand hebt, wat voor meerderen van toepassing kan zijn.

Anyway, fijn dat het gesprek alsnog goed verlopen is. Ik mag concluderen dat je er een goed gevoel bij hebt?
###
Nienke41
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2019, 09:05
Gender: Transgender

Re: (beeldbel) intake gehad :-)

Bericht door Nienke41 »

Heb beeldbellen met psychiator bij de vaart in assen
Woon in Hilversum en almere was voorlopig geen optie
Gelukkig is mijn sociale transitie al klaar en verloopt netjes dus psycholoog gesprekken zijn eigelijk niet nodig
Nienke
anna_
Berichten: 214
Lid geworden op: 15 dec 2019, 17:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: (beeldbel) intake gehad :-)

Bericht door anna_ »

@Chivan ik vond het van waarde om te laten weten dat in deze tijd van sociale afzondering intakes gewoon door kunnen gaan - maar dat is mijn persoonlijk mening 😘.

Verder heb ik er inderdaad een positief gevoel aan over gehouden 😁.
life is too short to not love myself - so i need to learn!

Hoi, ik ben Anna! (introductie)
Plaats reactie