Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Nick schreef: Hoi Lisa,

Mooie schoentjes op een mooie :hbeat: oude natuurlijke vloer.

Grtz Nick ;) Mooie koop.
Hoi Nick,

Nou is gewoon vinyl hoor wat je ziet, maar klassiek is het zeker weten..moet nodig vervangen worden hihihi

Liefs:Lisa
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20180311 »

Lisa1973 schreef:
Nick schreef: Hoi Lisa,

Mooie schoentjes op een mooie :hbeat: oude natuurlijke vloer.

Grtz Nick ;) Mooie koop.
Hoi Nick,

Nou is gewoon vinyl hoor wat je ziet, maar klassiek is het zeker weten..moet nodig vervangen worden hihihi

Liefs:Lisa
Damm Lisa, ik heb zo'n echte vloer. Maar je bent :hug2: eerlijk en lief.

Grtz Nick ( wel mooie schoentjes) ;) .
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door wiggeltje »

Lisa1973 schreef:Hier mijn laatste aankoop: ..
Super, Lisa :) erg leuk, moet vast een fijn gevoel geven ze te hebben
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Zeker weten en dan te bedenken dat ik ze kon kopen door iets gewoon te laten :)
(het roken hihihi.)
En ze gaan steeds beter zitten, probeer er elke avond in huis mee te lopen en gaat steeds beter moet ik zeggen.
Moet ook eerlijk bekennen dat ik aan de hoogte van de hak moet wennen en regelmatig vergeet dat ik een stukje langer ben daardoor en tegen dingen ineens aanstoot :lol:
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190501 »

"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3662
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Zomerjack, sokjes en oorbellen.
Irene
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20180311 »

Lisa1973 schreef:Zeker weten en dan te bedenken dat ik ze kon kopen door iets gewoon te laten :)
(het roken hihihi.)
En ze gaan steeds beter zitten, probeer er elke avond in huis mee te lopen en gaat steeds beter moet ik zeggen.
Moet ook eerlijk bekennen dat ik aan de hoogte van de hak moet wennen en regelmatig vergeet dat ik een stukje langer ben daardoor en tegen dingen ineens aanstoot :lol:
Hoi Lisa,

Dikke :hug2: en proficiat, stoppen met roken, is geen kattenpis, maar nu vol houden hé meid ( zeker goed bezig).

Grtz Nick :D, nog een extra dikke :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Nick schreef:
Lisa1973 schreef:Zeker weten en dan te bedenken dat ik ze kon kopen door iets gewoon te laten :)
(het roken hihihi.)
En ze gaan steeds beter zitten, probeer er elke avond in huis mee te lopen en gaat steeds beter moet ik zeggen.
Moet ook eerlijk bekennen dat ik aan de hoogte van de hak moet wennen en regelmatig vergeet dat ik een stukje langer ben daardoor en tegen dingen ineens aanstoot :lol:
Hoi Lisa,

Dikke :hug2: en proficiat, stoppen met roken, is geen kattenpis, maar nu vol houden hé meid ( zeker goed bezig).

Grtz Nick :D, nog een extra dikke :hug2:
Dank je Nick,

Nou het gaat mij steeds makkelijker af om het roken te laten, best wel even moeilijke momenten gekend hoor maar deze doorstaan :)

Liefs:Lisa
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Lisa,

Doorbijten het is, echt meer dan de moeite waard, dikke :hug2: volhouden, je kunt het ( net als ik en een ander, al is het met vallen en opstaan, niet toegeven aan die drang tot, die sig, heb je trouwens niet nodig).

Grtz Nick ;) Nogmaals dikke proficiat, je maakt me :D gelukkig :hug:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik heb om mij nog een extra stimulans te geven even een optel som gemaakt wat ik zou kunnen opsparen tot aan mijn verjaardag..
Dit papier ligt bij de PC en als ik het even moeilijk zou krijgen moet ik hier maar even naar kijken en dan maar denken even doorbijten en dan kan je je eigen eens goed verwennen :)