Ik kon inderdaad niet meer functioneren en viel in een isolement en kwam niet meer buiten. Gelukkig had ik het snel genoeg door.Fay Ola di jee schreef: 25 nov 2024, 18:53
Goh. Dus voor jou is het ook een middel waar je voorzichtig mee moet zijn.
Crashen betekent voor mij dat ik niet meer functioneer, zo ellendig voelen.
Benieuwd of het nu beter gaat, ik kan stoppen wanneer ik wil.
Ik weet nog wel dat ik er prachtig haar van kreeg, zijdezacht.
Als het bij jou niet werkt, dan injecties?
Btw, het vu beweerde toen wel doodleuk tegen dat je maar aan andro moet wennen
Gelukkig zijn ze bijgedraait.
B12 is een goeie. Ik heb er oa door tekort mede tinnitus van gekregen, we krijgen sws niet genoeg vitamines binnen.
Nu gaat het goed want zodra ik afbouwde en stopte verdwenen de klachten maar het heeft wel even geduurd.
Nu bouw ik het langzaam op en probeer een zo laag mogelijke dosis te realiseren en tegelijk toch de effecten van de blokker te behouden.
Misschien een rare conclusie maar ik kan zien aan het sperma of de blokker iets doet. Zonder de blokker is het nog steeds dik en met blokker heel dun, maar uiteindelijk is het de bloedtest en mijn gesteldheid die bepaald of de dosis voor mij werkt. Het is maatwerk.
Injecties wil ik niet omdat je iedere keer langs de huisarts moet en omdat er ook veel bijwerkingen bij zijn. Ik heb het liever zelf in de hand.
Spiro wil ook niet, moet al veel naar de wc en zoals ieder medicijn ook hier zijn bijwerkingen.
Dat je maar moet wennen vind ik persoonlijk erg kort door de bocht en het getuigd van weinig bewustzijn, ze volgen gewoon protocollen zonder begrip en voorstelling van individuele consequenties.
Zoals een kok een recept volgt en als het mislukt pas gaat kijken of de ingrediënten wel kloppen???
Er zijn wel endo's die een interesse hebben om zich daadwerkelijk te verdiepen in hormoontherapie voor transgenders en wat het doet met de mensen maar mijn indruk is dat deze artsen zeldzaam zijn. Het merendeel volgt gewoon de richtlijnen zonder echte knowhow.