Ik zie, ik zie... niet wat jij wel ziet

Make-up, kleding, en zo voort
anne-nienke

Re: Ik zie, ik zie... niet wat jij wel ziet

Bericht door anne-nienke »

Ik heb ook de mannen parody zitten kijken....umh, did not touch me......vond hem niet zo leuk.
Dora

Bericht door Dora »

Daniéla schreef:Maar oh oh... wat gemeen zijn wij vrouwen als het in ene over mannen gaat. :)

http://www.youtube.com/watch?v=T8Jiwo3u6Vo" target="_blank

Er slingert precies hetzelfde filmpje rond op het Inet maar daar staat bij dat het een parodie betreft...
oef, we zijn gelukkig helemaal niet zo bitcherig :)

http://www.collegehumor.com/embed/68849 ... etches-men" target="_blank
Flauw om mannen zo af te zeiken.
(trouwens, Daniela, ik las hier ergens iets over dat je alleen op grootgeschapen mannen valt onder bepaalde omstandigheden? Hoezo niet bitcherig tov klein(er) geschapen mannen?
Zou een man es een vrouw afwijzen vanwege 'te kleine borsten' of een lubberende doos of een MTF vanwege een te mannelijk uiterlijk, dan is de wereld opeens te klein na het horen van zoveel seksisme en onrecht :lol: )

Trouwens dat eerste filmpje is denk ik bezijden de waarheid.

Ooit de docu 'beperkt houdbaar' gezien? Over plastisch chirurgie enzenzenz...de docu maakster, Sonny doet een poging om het opgedrongen vrouwelijk ideaalbeeld aan de media én mannen toe te schrijven als veroorzakers maar tijdens de docu blijkt klip en klaar dat vrouwen elkaars ergste vijanden zijn vwb het afkraken en afzeiken van andere vrouwen.
Dat opgedrongen ideaalbeeld komt van vrouwen onderling.

Het zijn niet eens (hun) mannen die kritiek leveren op hangborsten, cellulitisdijen, dikke konten etc etc dat doen andere vrouwen in al dan niet bedekte termen.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Dora schreef;
(trouwens, Daniela, ik las hier ergens iets over dat je alleen op grootgeschapen mannen valt onder bepaalde omstandigheden?
Ik heb het niet nagekeken maar als deze tekst van mij oorspronkelijk in het besloten deel van het forum staat zou je heel onfatsoenlijk bezig zijn.
Maar nogmaals, ik heb de reactie waarin dit stond niet opgezocht. O, en ik ben ook niet van mening veranderd en zie niet in wat er bitcherig aan zou zijn. Misschien selectief, maar ik snauw niemand af en lach niemand uit die net niet voldoet aan mijn voorkeuren op seksueel gebied.

Bitcherig? Ik? Soms, als ik geconfronteerd word met arrogante bitches (m/v). Gelukkig is het niet mijn eerste natuur zoals bij sommige voor wie het een hobby schijnt te zijn anderen af te katten en te kwetsen.

Trouwens, erover zwijgen is toegeven. Je gaat er niet op in maar wat vind je ervan dat je hier gezien wordt als een trol? Kicken?

(De moderatoren staat het vrij om mijn reactie te verwijderen.)