Transgender COC leden gezocht die op flyer willen staan.

Nieuwsberichten
J1nny

Re: Transgender COC leden gezocht die op flyer willen staan.

Bericht door J1nny »

Rense, specifiek Adam West, en dat plein.
Ik ben er een jaar lang dagelijks (buiten het weekeind) langs gekomen.
De plek waarvan een journaliste melde, 'toen ik er kwam wonen voelde ik me een vlotte jonge vrouw, toen ik er wegging een wandelende vagina'.

De omschrijving als gegeven hierboven klopt wel hoor....
LisaM

Bericht door LisaM »

Rense schreef:Als we een wedstrijdje "Groepen collectief beoordelen om wie ze zijn" deden weet ik niet wie er zou winnen...

Bedankt voor dat hart onder de riem TanteJuut :)
Mooie woorden, maar lopen over dat plein doe je niet he?
Aan politieke correctheid heb je niet zoveel aan op dat plein....
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

"Wandelende vuilniszakken" is niet echt chique, als ik dat zo mag zeggen...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Terug naar het onderwerp dan maar?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Simão

Bericht door Simão »

Geen moeite mee, want woon niet in Nederland, bovendien vind ik het niet iets om je voor te schamen, vandaar dat ik juist graag mee zou willen werekn aan een campagne, maar ook niet echt het type transgender dat ze zoeken wellicht, en geen COC lid, en ze willen waarschijnlijk foto´s nemen in Amsterdam/Nederland?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Raisa

Bericht door Raisa »

LisaM schreef:Ja, en dan voor de rest van je leven landelijk gebrandmerkt zijn als transgender...
Dan kun je net zo goed meteen een doelwitroos op je gezicht laten tatoeëren...
Elke hoop op een anoniem leven als vrouw of man kun je dan wel vergeten...
Het probleem met deze houding is dat als alle transen zo denken, transseksualiteit altijd onbekend en niet geaccepteerd zal blijven.
Vaak vind ik het ook zo opvallend dat veel mensen die klagen over hoe transgenders in de media komen, zelf nooit het initiatief nemen om daar iets aan te veranderen.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Raisa schreef:
LisaM schreef:Ja, en dan voor de rest van je leven landelijk gebrandmerkt zijn als transgender...
Dan kun je net zo goed meteen een doelwitroos op je gezicht laten tatoeëren...
Elke hoop op een anoniem leven als vrouw of man kun je dan wel vergeten...
Het probleem met deze houding is dat als alle transen zo denken, transseksualiteit altijd onbekend en niet geaccepteerd zal blijven.
Vaak vind ik het ook zo opvallend dat veel mensen die klagen over hoe transgenders in de media komen, zelf nooit het initiatief nemen om daar iets aan te veranderen.
Je het een punt Raisa, Maar het is wel dat je ook in Nederland je leven niet zeker bent als je Transseksueel bent...
Eigenlijk is transseksueel een fase, daarna ben je vrouw, De meesten van ons hebben het hun hele leven al zwaar te verduren gehad.
Ik zou gewoon modellen pakken hoor... het maakt toch niet uit hoe het plaatje tot stand is gekomen, het gaat om de boodschap.
“good enough”
Raisa

Bericht door Raisa »

thegirlinme schreef:Je het een punt Raisa, Maar het is wel dat je ook in Nederland je leven niet zeker bent als je Transseksueel bent...
Eigenlijk is transseksueel een fase, daarna ben je vrouw, De meesten van ons hebben het hun hele leven al zwaar te verduren gehad.
Ik snap wat je schrijft, maar de bittere realiteit is dat het merendeel van de mensen die ver na de puberteit met de transitie beginnen altijd merkbaar trans zullen blijven. Je hoeft dan niet op een poster te staan om op straat nagekeken te worden, dat 'doelwit' (zoals LisaM het omschreef) heb je sowieso al op je hoofd. Ik denk dat het leven een stuk minder gespannen is wanneer je dat beseft en er mee omgaat dan dat je alsonog krampachtig ieder spoortje transigheid probeert te wissen. Bovendien vind ik dat transseksueel zijn en vrouw zijn elkaar niet uitsluiten, het een doet geen afbreuk aan het ander.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

ik heb me nog nooit 'doelwit ' gevoeld eigenlijk...........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Raisa schreef: Ik snap wat je schrijft, maar de bittere realiteit is dat het merendeel van de mensen die ver na de puberteit met de transitie beginnen altijd merkbaar trans zullen blijven. Je hoeft dan niet op een poster te staan om op straat nagekeken te worden, dat 'doelwit' (zoals LisaM het omschreef) heb je sowieso al op je hoofd. Ik denk dat het leven een stuk minder gespannen is wanneer je dat beseft en er mee omgaat dan dat je alsonog krampachtig ieder spoortje transigheid probeert te wissen. Bovendien vind ik dat transseksueel zijn en vrouw zijn elkaar niet uitsluiten, het een doet geen afbreuk aan het ander.
Als je als transseksueel juist teveel je best doet om vrouw te zijn, dan val je door de mand... er zijn goed gelukte transseksuelen, maar niet iedereen is perfect!
Zo zijn er ook heel veel minder goed gelukte bio vrouwen...

Als je je er juist niet krampachtig tegen verzet komt dat vanzelf goed...
Ik heb jaren geprobeerd me te verzetten tegen mijn verwijfd voorkomen, maar het werkte juist averechts...

Maar toch ga ik niet op die poster / flyer staan...
En ben ook geen COC lid... :lol:
Noem het maar schaamte, maar ik ben nu een maal geen foto modelletje...

X Melany
“good enough”