Een goed voorbeeld doet volgen?

Make-up, kleding, en zo voort
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Een goed voorbeeld doet volgen?

Bericht door Eva »

Teveel eer, veelteveel eer, maar dank je wel, Melany ♥
Misschien wat afwijkend in dit draadje heb ik geen bepaald persoon als voorbeeld voor mezelf gekozen, maar ben ik uiteindelijk gewoon mezelf geworden.
Misschien heb ik juist het negatieve als voorbeeld genomen (om niet te volgen). Ik kijk om me heen als ik buiten ben. Vooral op straat. Hoe vrouwen lopen. Hun houding; alles. Hun hele verschijning. Daar schrik je soms van. Als zich een vrouw op haar 'zwemvliezen' door een winkelcentrum voortplant denk ik "ik zal toch in vredesnaam niet zo lopen?"
Als ik dan een op-en-top vrouw zie met haar kindertjes of kleinkindertjes (leeftijd speelt geen rol bij vrouwelijke charme) dan is dat mijn voorbeeld. Een voorbeeld dat me soms ook jaloers maakt. Soms draagt zo'n vrouw een sierlijk hakje, soms een eenvoudig flatje. In alle gevallen echter straalt ze zichzelf uit. Onbewust zelfbewust, zeg maar. Een bescheiden vorm van zelfvertrouwen.
Die vrouwen uiten zich ook niet schreeuwend tegen hun kroost, maar corrigeren ze op een troostende manier.
Daar heb ik me wel vaak aan gespiegeld, eerlijk gezegd.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Merit

Bericht door Merit »

Bedankt voor de reacties.

Sommigen waren erg grappig..
Angelina Jolie was mijn tweede keuze.. :D Of de derde :roll:
KarenTS

Bericht door KarenTS »

voor mij is Helena Christensen wel n voorbeeld!
Aris

Bericht door Aris »

rolmodel ? nou nee heb ik niet echt.
ik speel geen rol en ben geen model.......nou ja een beetje dan :P na alle foto-shoots en TV opnames hahaha
maar gewoon je eigen ding doen en je zelf zijn , denk dat dat het belangrijkste is en je dan ook het natuurlijkste over komt, anders krijg je inderdaad misschien iets van een rol die je gaat spelen, denk niet dat dat de bedoeling is.

ik lijk op mijn moeder heb ik laatste tijd regelmatig gehoord, en vind dat een van de grootste complimenten, beter dan dat ze zouden zeggen je lijkt op Angela Jolie, vind ik zelf, maar dat is maar mijn idee.
en ehh mijn moeder is Indisch en was zeker een hele mooie vrouw :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding