Jake schreef:Ah, dus tóch de Eva van dit forum, ik wist het niet zeker, ik ben heel slecht met gezichten.
Ik vond het weer een erg leuke aflevering, leuke opmerking ook van Liesbeth "ik woon eindelijk samen met de vriendin die ik altijd al wilde" xD
Ik verbaasde me trouwens wel toen er ineens "zijn vrouw" werd gezegd, hoe mensen die vergissing nog kunnen maken? o.O
Vanmiddag hadden we nog even telefonisch contact met het team, Jake. Aris ook, vermoed ik, want ze zijn heel zorgvuldig, de mensen van Man Bijt Hond.
Laat me eerlijk zijn; na al die jaren samen maakt Liesbeth ook nog wel eens een fout. Dan hoor ik haar aan de telefoon zeggen "Ik geef het aan hem door", of zoiets. Daar ben ik makkelijk in hoor. We zijn allemaal mensen en wie geen fouten maakt leeft niet.
Ik overweeg wel om mijn oude alias 'Eva van Amersfoort' maar eens in te ruilen voor mijn echte naam. EvaVanA wordt vermoedelijk binnenkort EvaVanE.
Bezwaren tegen deze naamsverandering kunnen tot 31 december 2013, te 24u00 worden ingediend bij Liesbeth.