Bijna!

Janice

Re: Bijna!

Bericht door Janice »

Oh oke oke
Naidje

Bericht door Naidje »

Ik houd in ieder geval m'n vinger aan de pols. Hopelijk zijn we allebei binnenkort aan de beurt! :)
Janice

Bericht door Janice »

Yep laten we het hopen :)
Veronica

Bericht door Veronica »

Naidje schreef:
Janice schreef:Wanneer had jij je aangemeld dan bij het genderteam?
Heb me eind september aangemeld en had in oktober m'n screening.
Dat gaat snel tegenwoordig, toen ik mij eind augustus 2012 had aangemeld was ik pas in november aan de beurt.

Dus ik denk dat jullie diagnostische gesprekken wel in maart zullen starten ;)
Afbeelding
Saskia

Bericht door Saskia »

Hoi,

heb ook de Vu maar gemaild ter controle en kreeg de volgende dag dat ik gewoon op de wachtlijst stond en mag in april bellen om te horen met wie en wanneer ik de diagnostiek in ga. ter info had me 29.11.2013 aangemeld en inatke op 10.12 gehad. Dus met een beetje geluk binnen de acht maanden.

Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Veronica

Bericht door Veronica »

Saskia schreef:Hoi,

heb ook de Vu maar gemaild ter controle en kreeg de volgende dag dat ik gewoon op de wachtlijst stond en mag in april bellen om te horen met wie en wanneer ik de diagnostiek in ga. ter info had me 29.11.2013 aangemeld en inatke op 10.12 gehad. Dus met een beetje geluk binnen de acht maanden.

Saskia
Zie je, toch gelukt.

Erg goed nieuws dus, 8 maanden zijn voorbij voor je het weet :D
Afbeelding
Naidje

Bericht door Naidje »

Ben zojuist gebeld door de VU voor een eerste afspraak. Jammergenoeg is de vroegste beschikbare datum pas in Mei. Er was 1 datum beschikbaar in maart, maar ik moest die dag werken en de eerstvolgende datum was blijkbaar pas 2 maanden later. :(
Een beetje teleurstellend eerlijk gezegd. Ik leef er nu zo lang naartoe en nu worden er ineens 2 maanden extra aan geplakt. Misschien maar een vrij dagje opvragen zodat ik alsnog in maart terecht kan...
Veronica

Bericht door Veronica »

Naidje schreef:Ben zojuist gebeld door de VU voor een eerste afspraak. Jammergenoeg is de vroegste beschikbare datum pas in Mei. Er was 1 datum beschikbaar in maart, maar ik moest die dag werken en de eerstvolgende datum was blijkbaar pas 2 maanden later. :(
Een beetje teleurstellend eerlijk gezegd. Ik leef er nu zo lang naartoe en nu worden er ineens 2 maanden extra aan geplakt. Misschien maar een vrij dagje opvragen zodat ik alsnog in maart terecht kan...
Zou ik doen, als het echt voor je belangrijk is kan die ene dag geen kwaad.
Afbeelding
Naidje

Bericht door Naidje »

Nou, ik heb vrij gekregen. Alleen nu is de balie bij de VU dus weer dicht. Ik zal morgenochtend vroeg gelijk maar even bellen.
Naidje

Bericht door Naidje »

Bah, dat gaatje in maart is nu al niet meer beschikbaar. 2 maanden extra wachten voor mn eerste gesprek dus... Ik denk dat ik de rest van de dag maar in bed blijf...