Geeft niet, wij zijn allemaal mensen en maken dus weleens foutenSandraK schreef:Oja, zou kunnen hoor. Ik ben echt heel slecht met getallen. Klok en klepel en zo. Excuus.
urine test vaginaplastiek
-
Veronica
Re: urine test vaginaplastiek
-
Danielle
Ik heb ook altijd drie maanden gehoord. Met een urinetest ter controle. Als je toch blijkt te roken ga je op een zwarte lijst en kom je een periode (dacht 2 jaar) niet meer op de gewone wachtlijst.noukske87 schreef:Ik kreeg afgelopen zomer te horen dat ik 3 maanden gestopt moest zijn met roken, van de week werd mij door het vu vertelt dat dit 6 weken zijn. daarnaast heb ik over de wachttijd ook al meerdere antwoorden gekregen. De 1zegt anderhalve maand , weer een ander zegt 3 maanden en vandaag kreeg ik te horen 4a 5 maanden.
Ze praten elkaar zo vaak tegen dat ik niet meer weet wie of wat ik geloven moet.
Uit voorzorg ben ik een aantal weken terug al gestopt met roken en is de ontharing afgerond. Ik heb nu 8 behandelingen achter de rug. Ik ben benieuwd wat 18 december mij brengen gaat, want ik wil zo ondertussen wel eens verder met mn leven en relatie.
Buiten dat werd er bij mij vanaf het eerste gesprek en bij de eerste voorlichtingsavond het dringende advies gegeven om te stoppen met roken. Niet alleen voor de operatie. Maar ook omdat het je stem en daarmee je p passabiliteit nadelig beïnvloed.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik snap niet dat mensen graag willen roken. Tenminste, dat is de enige reden die ik kan bedenken dat iemand echt moeilijk doet over het verplichte stoppen. Natuurlijk is het een verslaving en is stoppen een erg moeizaam proces en ik kan me voorstellen dat iemand daar tegenop ziet.
Maar er zijn zoveel goede redenen om te stoppen en zo weinig goede redenen om te roken, in het algemeen al, laat staan in combinatie met zo'n ingrijpende operatie...
Maar er zijn zoveel goede redenen om te stoppen en zo weinig goede redenen om te roken, in het algemeen al, laat staan in combinatie met zo'n ingrijpende operatie...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anouk87
Dat ik stoppen moest met roken is het probleem opzich niet. Tof is natuurlijk anders. Had het liever op een rustiger moment gedaan aangezien ik een stressroker ben. Maar wat nodig is ,is nodig. Je moet er wat voor over hebben. Maar de uiteenlopende antwoorden van het vu maken het zo ingewikkeld.
-
Emma
- Beheerder
Om eerlijk te zijn maakt het dan niet zo veel uit... Heb je het idee dat het je beter lukt als je tot 6 weken wacht in plaats van die drie maanden? Volgens mij vergroot dat de stress alleen maar omdat je dan echt moet...
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anouk87
Ik ben al een aantal weken geleden gestopt met roken uit voorzorg. Met behulp van champix en begeleidende gesprekken is het voor mij een stuk beter te behappen ipv cold turky tegen de muren omhoog kruipen. Op 18 december zit ik ongeveer op 8 weken. Tegen de tijd dat de operatie plaats vind zijn we weer een paar maanden verder.
Ik heb bewust niet tot het laatste moment gewacht. Dan staat er veel te veel druk op en is het gedoemt te mislukken.
Ik heb bewust niet tot het laatste moment gewacht. Dan staat er veel te veel druk op en is het gedoemt te mislukken.
-
Emma
- Beheerder
Succes er mee in ieder geval!
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]