Ik heb juist tegenovergestelde verhalen gehoord. Ze kijken op je paspoort wat je bent (m/v), en als jij dus je nieuwe paspoort hebt, gaan ze ervan uit dat je JUIST wat moet hebben zitten.Alice schreef:Mijn algemeen advies, wel van MtF, sorry.
Ik kan mij goed voorstellen dat als de medewerker een afwijking ziet en juist op die plaats er bij hem/haar een alarmbel af zal gaan van wat kan dit zijn, onderbroek- bom, drugs etc.??? Het laatste waaraan gedacht wordt is een packer. De kans is groot dat je meegenomen wordt voor een verklaring.
Denk dat het simpelste is gewoon dat ding mee te nemen in je ruimbagage het zou je problemen kunnen besparen. Je zou mogelijk je vlucht kunt missen door de tijd dat ze met je bezig zijn.
Mij zijn namelijk wel eens verharlen van transvrouwen ter ore gekomen die dus al WEL hun geslachts/naamswijziging op het paspoort hadden, maar nog geen SRS. Die gingen toen door een bodyscan en zijn er mooi door de douane uit gevist voor een gesprek. Daar word je niet blij van, want het is hun echt maling of jij je vlucht mist.
Met andere woorden: kom hun verwachtingen na. Ze verwachten iets te zien, dusss misschien is die packer wel precies wat je nodig hebt