Amy schreef:Wauw die no makeup plaatjes zijn wel echt goed voor mijn zelfvertrouwen in mijn uiterlijk. Ik wist niet dat hun zo veel makeup op doen.
Het was me bijvoorbeeld ook nooit opgevallen dat Paris Hilton zo'n brede kaak heeft, dat verbergen ze goed met die makeup zeg. Veel meer dingen ook bij andere actrices die opvallen als ze geen makeup op hebben maar waar je anders totaal niet op let of zo, had echt niet verwacht dat het zo veel doet.
Dit was precies de reden dat ik dit topic wilde maken. Je omschrijft het nog beter dan ik. Toen ik die foto's zag zonder make up van bijvoorbeeld Katy Perry of Tyra Banks had ik ook het idee dat ik er enerzijds zonder make up ook best goed uit zie, en anderzijds dat er met een goeie make up ook zeker wat van te maken moet zijn. Je ziet ook ineens dat bekende mensen ook zo hun uiterlijke imperfecties hebben.
Bregje schreef:Interessant om te lezen dat jullie vooral een geruststellend gevoel hebben omdat je weet dat je ook zo kunt worden. Ik kijk zelf namelijk dagelijks naar foto's van mezelf en denk dan: dat wordt nooit wat. Ben ik niet al veel te oud om nog knap te kunnen worden?
Ik denk dat als ik dagelijks naar foto's van mezelf zou kijken dat ik echt gek zou worden. Want op een gegeven moment zie je alleen nog maar je onzekerheden, en niet wat mooi aan jezelf is. Maar ik heb ook de neiging om er teveel mee bezig te zijn hoor.
Lydia schreef:
Ze is dan geen trans, maar ik zou ieder zeker aanraden om de bij behorende blog-post te lezen. Niet omdat er tips instaan, maar omdat het een heel sterk voorbeeld geeft van interne en externe presentatie, zelfbeeld en zelfwaardering.
Dank je voor de tip. Die ga ik zeker even bekijken