benen scheren?

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180501

Re: benen scheren?

Bericht door Anon20180501 »

Ik hoop niet dat ik de discussie nu een hele andere kant op trek,..
Het harentrekken was al begonnen Charlotte, en tot nu toe geen centje pijn, hoe'st mogelijk.?? :)

@Amy Zou zomaar kunnen, ik zou er iig niet van opkijken... ;)
Amy

Bericht door Amy »

Wat bedoel je met harentrekken meis? Ik snap je grapje niet.

Ik heb er nog over zitten denken maar volgensmij is het gewoon te veel ijdelheid waar ik op afknap, dat zoek ik niet in een man en dat gaat niet alleen over lichaamsbeharing scheren maar ook dingen als haar verven en zo.
Anon20180501

Was bedoelt als woordgrapje lieverd, wat de een mooi vond trok een ander niet aan en vica versa... ;)
Anon20180501

Ik houd overigens juist niet zo van behaarde mannen, een beetje schaamhaar en een plukje borst is voor mij persoonlijk behaard genoeg, maar ik scheer niet alle mannen over een kam hoor... :) (sorry, te flauw)
janine2363

Bericht door janine2363 »

>> een beetje schaamhaar en een plukje borst is voor mij persoonlijk behaard genoeg
Teveel zou ik zeggen, mijn eerste reactie is om te zeggen dat "niet geschoren zijn" bij de
wet verboden zou moeten zijn, op straffe van noem-meer-eens-iets-ergs, maar,... ...
uhm, ik ben eens iemand tegengekomen met een ongelofelijk dik -en= zacht oerwoud
op zijn borst en, uhm, dat was onverwacht leuk. Maar ongeschoren benen, nee, daar
blijf ik bij, da's krimineel ! ;-)
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Haha, heel uiteenlopende ideeën/beelden dus.

Heb de afgelopen maand met lange broek gesport (das ook niks he) dus denk dat ik morgen maar eens de proef op de som neem bij m'n PMT-er en kickbokspartner (die tevens ook FtM trans is)
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

En er is niemand die het gaat zien, waarschijnlijk :')
meerdere zakken met zaagsel
Amy

Bericht door Amy »

janine2363 schreef:>> een beetje schaamhaar en een plukje borst is voor mij persoonlijk behaard genoeg
Teveel zou ik zeggen, mijn eerste reactie is om te zeggen dat "niet geschoren zijn" bij de
wet verboden zou moeten zijn, op straffe van noem-meer-eens-iets-ergs, maar,... ...
uhm, ik ben eens iemand tegengekomen met een ongelofelijk dik -en= zacht oerwoud
op zijn borst en, uhm, dat was onverwacht leuk. Maar ongeschoren benen, nee, daar
blijf ik bij, da's krimineel ! ;-)
Dat vind ik wel veel te ver gaan. Een voorkeur heb ik ook zoals ik hierboven al beschreef maar compleet verbieden van iets persoonlijks zoals dat nee absoluut niet. Volgende stap is straks zeker dat vrouwen niet meer zonder makeup rond mogen lopen? Dat ook maar bij wet regelen dan?
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Ik denk dat dat een grapje was...

Voor mij hangt het wel heel erg samen met de persoonlijke voorkeur van mijn partner (mijn ex wilde zelf alles kaalgeschoren bv) maar ik vind de benedenboel een beetje bijhouden genoeg (bijhouden dus wel, want er is niets erger dan een 5 cm lange schaamhaar tussen je tanden #tmi). Bij vrouwen vind ik het zelfs een beetje creepy als alles kaal is want dat komt op mij kinds over?

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. En Amy, ik geloof dat er al genoeg vrouwen zijn die zichzelf die make-up wet al opleggen, helaas :/
meerdere zakken met zaagsel
Amy

Bericht door Amy »

Komt wel wat hard over voor een grapje maar kan best.

Iedereen eigen voorkeur inderdaad. Lijkt me ook wel fijn zoals je al zegt dat het daar beneden wel wat bijgehouden is. Het zal voor mij ook geen deal breaker zijn dat ze hun lichaam scheren als de rest van de jongen wel leuk is, dan moet het toch wel iets erger zijn zoals iemand die rookt of zo.

Ik ben ook een van die vrouwen die mezelf die make-up wet oplegt. :P