Daten

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Stephen

Re: Daten

Bericht door Stephen »

ik heb moeite om tegen mensen te praten in real life en zeker tegen mensen die ik leuk vind. Ik zou ook graag iemand willen om mee te knuffelen of zoenen hihi maar goed, wat niet is is niet he
Petratrans

Bericht door Petratrans »

Mannen willen wel sex, maar een relatie met een transgender gaat voor mannen vaak te ver.
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Petratrans schreef:Mannen willen wel sex, maar een relatie met een transgender gaat voor mannen vaak te ver.
Ik heb wel het idee dat het hier met name over bio+hetero mannen gaat... Van transmannen hoor ik eigenlijk weinig klachten over bio+homo/bi mannen, zelfs voor de geslachtsoperatie.

Rikki, mocht je het eens willen 'uit proberen' om te gaan daten (zonder verdere verplichtingen) kun je altijd overwegen een profiel aan te maken op een datingsite als pepper of lexa of wat je dan ook maar aanspreekt. Daarmee hoef je helemaal niets verder maar kun je wel wennen aan het idéé van daten met mensen op een manier die wat anders is als iemand op straat of in een kroeg uit vragen. Vrouwen krijgen op dat profielen nogal wat meer toestroom dan mannen & zijn behoorlijk gewild.

(Pas alleen dan wel op voor de creeps.)
meerdere zakken met zaagsel
Stephen

Bericht door Stephen »

Petratrans, niet alle mannen zijn zo he!
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Rikki schreef:Zoiets durf ik ook niet hoor,zeker geen one night stand
Ik moet iemand wel heel erg vertrouwen voot ik er mee het bed in duik
Bovendien wil ik eerst eens iemand daten en beter leren kennen,misschien wat zoenen enzo
Rikki
Is vrij simpel als het jeukt moet je krabben en als je mekaar leuk vindt voor één keer waarom niet?
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

tanisha schreef:
Rikki schreef:Zoiets durf ik ook niet hoor,zeker geen one night stand
Ik moet iemand wel heel erg vertrouwen voor ik er mee het bed in duik
Bovendien wil ik eerst eens iemand daten en beter leren kennen,misschien wat zoenen enzo
Rikki
Is vrij simpel als het jeukt moet je krabben en als je mekaar leuk vindt voor één keer waarom niet?
Ik snap wel dat niet iedereen dat wil/kan/behoefte aan heeft. Deed het voorheen zelf ook wel eens, maar pas nadat ik een relatie had gehad. Nu moet ik er trouwens niet meer aan denken (één slechte ervaring en...). Je zet jezelf toch in een relatief kwetsbare positie, en niet iedereen heeft behoefte aan een one-off die alleen om de seks draait...
meerdere zakken met zaagsel
Citizen Erased

Bericht door Citizen Erased »

Petratrans schreef:Mannen willen wel sex, maar een relatie met een transgender gaat voor mannen vaak te ver.
"Grappige" is dat mensen die zo denken vaak ook alleen maar dit soort types aantrekken..
Ik word soms een beetje moe van de mannenhaat :?
Anon20190122

Als je niet gebonden bent kan een affaire ook erg leuk zijn! :shhh:
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Neeeee niet een affaire doen Rikki!
Anon20190122

Citizen Erased schreef:
"Grappige" is dat mensen die zo denken vaak ook alleen maar dit soort types aantrekken..
Ik word soms een beetje moe van de mannenhaat :?
Vindt ik ook je gaat ergens voor of niet en je bent er zelf bij waar je voor gaat.
Persoonlijk moet ik een klik met iemand hebben anders is het kansloos zelfs voor een one night stand!