Hoi JH_,
ben het wel met je eens, maar wachten is niet leuk. Je kan een hoop doen om al zelf de juiste richting in te gaan. De klok tikt ondertussen echter wel verder. Het lichaam staat niet stil. En voor een aantal van ons geld dat het lichaam toch echt een stuk passabeler wordt met HRT. Al was het alleen omdat er dan zaken vergoed worden die daarvoor uit eigen zak betaald moeten worden.
Heb alleen even je persoonlijke-introductie gemist geloof ik JH_.
VU is traag
-
Dieuwertje
-
JH_
Re: VU is traag
Ik ben het helemaal met je eens hoor.
Mijn introductie was niet echt lang misschien dat je het daardoor hebt gemist.
Mijn introductie was niet echt lang misschien dat je het daardoor hebt gemist.
-
Rianne
Je huisarts mag ten alle tijden alles voorschrijven maar de kans dat dit gebeurd is heel klein. Vage redenen als 'ik heb er geen ervaring mee' (eigenlijk alles wat je de eerste keer voorschrijft toch?) of 'ik mag dit niet' (wat niet waar is). Je kunt het allicht proberen.
Anders kun je nog naar finasteride vragen bij de huisarts, dit is een middel tegen haar uitval. Als de huisarts dit niet wilt vraag dan om een verwijsbrief naar een dermatoloog tegen kaalheid. Hiermee kun je dan naar het ziekenhuis. Wil het ene ziekenhuis het niet dan ga je naar het volgende ziekenhuis met de verwijsbrief. De huisarts krijgt dan de verplichting van het ziekenhuis om het voortaan voor te schrijven. Zo is het bij mij uiteindelijk gelukt om in ieder geval finasteride buiten het Vumc voorgeschreven te krijgen.
Anders kun je nog naar finasteride vragen bij de huisarts, dit is een middel tegen haar uitval. Als de huisarts dit niet wilt vraag dan om een verwijsbrief naar een dermatoloog tegen kaalheid. Hiermee kun je dan naar het ziekenhuis. Wil het ene ziekenhuis het niet dan ga je naar het volgende ziekenhuis met de verwijsbrief. De huisarts krijgt dan de verplichting van het ziekenhuis om het voortaan voor te schrijven. Zo is het bij mij uiteindelijk gelukt om in ieder geval finasteride buiten het Vumc voorgeschreven te krijgen.
-
Fran
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je bericht kreeg van het VU na de verwijzing?
Mijn verwijzing is er namelijk vrijdag uitgegaan en nu is het grote wachten begonnen...
Mijn verwijzing is er namelijk vrijdag uitgegaan en nu is het grote wachten begonnen...
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido