Effe bijkomen...
Korte vraag
-
Anon20190501
Re: Korte vraag
Ik beschouw mezelf als iemand die best tegen een stootje kan, maar deze hele thread triggerde bij mij letterlijk het onstaan van koude rillingen
. Waarschijnlijk omdat in mijn situatie de letters F, M en T in een net andere volgorde staan dan bij jullie.
Effe bijkomen...
Effe bijkomen...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Nathan90
Paar dagen in bed hoeft niet meer, de nieuwe mening is zsm weer in de benen dus alleen de dag/nacht van de operatie in bed. Volgende ochtend katheter eruit en douchen. (wel rustig aan natuurlijk, want de boel moet nog steeds verkleven).
Nick, met die spier, doel je dan op het gevoel van samentrekken na een orgasme? Hoewel de huid inderdaad alleen dunner geschraapt wordt zodat het kan verkleven geven veel mannen na de colpectomie wel een verandering in gevoel van orgasme aan (iets wat ik zelf ook heb gemerkt).
Nick, met die spier, doel je dan op het gevoel van samentrekken na een orgasme? Hoewel de huid inderdaad alleen dunner geschraapt wordt zodat het kan verkleven geven veel mannen na de colpectomie wel een verandering in gevoel van orgasme aan (iets wat ik zelf ook heb gemerkt).
-
Mr.X
Dit is dan heel nieuw want ik ben in 2015 geopereerd, en moest nog wel even in bed blijven. Ook maar een dag of wat, maar toch.Paar dagen in bed hoeft niet meer, de nieuwe mening is zsm weer in de benen dus alleen de dag/nacht van de operatie in bed. Volgende ochtend katheter eruit en douchen. (wel rustig aan natuurlijk, want de boel moet nog steeds verkleven).
Ook qua gevoel is er voor mij niks veranderd. Apart dat iedereen zulke verschillende ervaringen kan hebben
-
Nathan90
Ja chirurg gaf inderdaad aan dat ze voor kort nog een dag verplichte bedrust gaven, dat was dus november 2016. Nu is het juist dat je de volgende dag weer echt uit bed moet om daarmee kans op post-operatie problemen (zoals trombose) te verkleinen. Afweging van complicaties en kansen zal het zijn.
Hah en ja inderdaad, toch dezelfde ingreep maar verschillende uitkomst. Had er ook nooit wat over gehoord tot een aantal maanden terug het opeens ter sprake kwam en meerdere jongens aangaven het te merken. Maar ook anderen die net zoals jij geen verandering hebben.
Hah en ja inderdaad, toch dezelfde ingreep maar verschillende uitkomst. Had er ook nooit wat over gehoord tot een aantal maanden terug het opeens ter sprake kwam en meerdere jongens aangaven het te merken. Maar ook anderen die net zoals jij geen verandering hebben.
-
Nate_0
To be fair, ik vind het ook een beetje koude rilling-gevendSigrid schreef:Ik beschouw mezelf als iemand die best tegen een stootje kan, maar deze hele thread triggerde bij mij letterlijk het onstaan van koude rillingen![]()
. Waarschijnlijk omdat in mijn situatie de letters F, M en T in een net andere volgorde staan dan bij jullie.
Effe bijkomen...
Maar wel fijn om deze informatie te weten. Ik dacht dat daadwerkelijk het gehele orgaan er uit zou worden gehaald... betekent dit wel dat je nog risico op bepaalde soorten kanker en daar op gescreend moet worden?
meerdere zakken met zaagsel
-
Mr.X
De enige reden dat ik hier nu ook vrij openhartig over kan praten is wetende dat ik mijn batcave kwijt ben, to be fair. Dus ik snap het wel, Nate.
En nee, je hoeft niet gescreend meer te worden, voor zover ik weet.
En nee, je hoeft niet gescreend meer te worden, voor zover ik weet.
-
Nathan90
De baarmoederhals en -mond ed worden volgens mij wel weggehaald. En normaal bij een uitstrijkje wordt volgens mij rond die regio spul weggehaald.
Hoe dat precies zit zou je tzt aan de arts moeten vragen. Maar gezien wat er overblijft valt er weinig om te screenen denk ik.
Hoe dat precies zit zou je tzt aan de arts moeten vragen. Maar gezien wat er overblijft valt er weinig om te screenen denk ik.
-
Anon20180311
Neen Nate, even kort mss, maar totaal niet,Nate_0 schreef:To be fair, ik vind het ook een beetje koude rilling-gevendSigrid schreef:Ik beschouw mezelf als iemand die best tegen een stootje kan, maar deze hele thread triggerde bij mij letterlijk het onstaan van koude rillingen![]()
Effe bijkomen...
Maar wel fijn om deze informatie te weten. Ik dacht dat daadwerkelijk het gehele orgaan er uit zou worden gehaald... betekent dit wel dat je nog risico op bepaalde soorten kanker en daar op gescreend moet worden?
Vagina kanker bestaat trouwens gewoonweg niet, nul, nul der eventueel, later daarvoor gescreend te moeten worden. De vagina is immers niets anders dan een spier, met wat slijmvlies ( en soms/meestal met een G- spotje der,...).
En omdat trouwens de beide spieren niet aan elkaar zouden groeien, kennen ze gewoon, idd een actief slijmvlies. Der o.a. afstoting, der negatieve bacteriën ( zelf op een natuurlijke wijze opkuisen der o.a. sperma, bacteriën, enz,........).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick