Mijn ervaring met SRS door Preecha Aesthetic Institute (PAI), Bangkok Thailand

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
robinodette

Re: Mijn ervaring met SRS door Preecha Aesthetic Institute (PAI), Bangkok Thailand

Bericht door robinodette »

Leuke vraag!

Goed! Ben nu in mijn 4de week Thailand, en wil wel naar huis. :=) Maar eigenlijk is Thailand me erg mee gevallen!

Zitten en lopen gaat met de dag beter, dus terugvlucht zal wel goed gaan. Moet toch ook veel lopen in het vliegtuig nav mijn oestrogeen.

En natuurlijk geweldig om verlost te zijn van dat ding. Mijn nieuwe lijf voelt heel natuurlijk en vanzelfsprekend. Toen ik mezelf voor het eerst in de spiegel zag, dacht ik 'ja, zo had ik er altijd al uit moeten zien!' Alles voelde direct als heel normaal. Grappig eigenlijk.

Groetjes!
Robin Odette
SophiaW

Re: Mijn ervaring met SRS door Preecha Aesthetic Institute (PAI), Bangkok Thailand

Bericht door SophiaW »

Hoi Robin,

Wat fijn om te lezen dat je operatie zo goed verlopen is! Ik ben blij dat je er zo tevreden over bent :) Ook echt heel fijn dat je alles vergoed hebt gekregen, echt super!

Ik heb zelf ook besloten om naar PAI toe te gaan voor de operatie, dus het is echt fijn om hier meer over te lezen :)

Groetjes,
Sophia
Frederique

Bericht door Frederique »

Bedankt voor je verslag!
Disclaimer:
- wanneer ik het over Informed Consent heb, dan bedoel ik (tenzij expliciet anders aangegeven) dit model.

Meer uitleg op http://www.StopGatekeeping.nl en http://www.BetterAssumptions.nl .
MarionTM

Bericht door MarionTM »

bedankt voor het delen van je ervaringen. ik sta aan de vooravond om mijn SRS in Thailand uit te laten voeren en ben erg benieuwd naar de ervaringen in andere klinieken.