Zwemmen met binder
-
Nate_0
Re: Zwemmen met binder
Ik vind het eigenlijk niet eens zo vreemd. Ik ga er iig van uit dat een gewone binder van ander materiaal is dan een zwembinder, dus dat die het of beter of slechter doet is niet zo vreemd.
meerdere zakken met zaagsel
-
Mason
Re: Zwemmen met binder
Zou mooi zijn als je het kunt passen. Bij mij bindt hij beter dan een normale binder, ik denk ook omdat het zwempak van dikker materiaal is gemaakt.Freedom schreef: 07 aug 2017, 20:17Dankjewel voor je reactie! Fijn om een ervaring over die van Danaë te lezen. Denk dat ik binnenkort eens langsga in haar atelier, als het goed is kan je daar ook passen. Vind 85,- wel erg prijzig maar een operatie is ook nog ver weg.. Als 'ie beter bindt dan de Danaë binder (de lange met rits) die ik ooit gekocht heb ga ik er gewoon voor.Mason schreef: 06 aug 2017, 12:24 Ik heb een zwempak van Danae en hij bevalt best. Ik heb hem gebruikt op vakantie in combinatie met een lange zwembroek. Zo kun je toch zwemmen en blijf je plat. Al vind ik het sowieso niet fijn om te zwemmen nu ik nog geen operatie heb gehad, maar mijn broertje stond erop (en het was ook wel fijn met 44 graden). Hij werkt dus goed, slijt totaal niet en ik ga er vanuit dat de zwembinder net zo goed zal werken.![]()
Groetjes,
Mason
Mason