Diagnostiek Fase
-
Arike
Re: Diagnostiek Fase
Ik denk juist dat je niet moet proberen teveel "dubbele bodems" in die vragen te zien...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Anon20180501
Waar zou mijn achterdocht toch vandaan komen waarom ik dat niet kan, Arike?
Maar buiten dat ben ik iemand die mezelf aangeleerd heeft door met woorden te spelen de oprechtheid van mensen te toetsen.
Door schade en schande uiteraard.
Liefs Daniela
Maar buiten dat ben ik iemand die mezelf aangeleerd heeft door met woorden te spelen de oprechtheid van mensen te toetsen.
Door schade en schande uiteraard.
Liefs Daniela
-
Arike
enige achterdocht kan nooit kwaad
zeker niet bij de vu 
zolang je maar niet meer dubbele bodems ziet dan dat zij er in hebben gestopt

zolang je maar niet meer dubbele bodems ziet dan dat zij er in hebben gestopt
-
Anon20180501
Je zou het niet verwachten maar ik bezoek toch echt alleen terrasjes en cafeetjes na mijn afspraken.
Dit om juist te voorkomen dat ik teveel dubbele bodems ga zien.
Dit om juist te voorkomen dat ik teveel dubbele bodems ga zien.
-
Holden
Het ging best goed
. Waren tig vragenlijsten (zoals ik al had verwacht) en de vragen waren ook wel bekend. Goed gesprek gehad met die mevrouw (weet haar naam nu niet meer - ben daar heel slecht mee). Na 2 uurtjes waren we alle vragen al door en het voelde helemaal niet alsof in daar langer dan een half uurtje had gezeten.
Kwam goed met de psychologe overeen en we hebben ook wat gelachen. Ze heeft haar rapport nog niet af dus die zal op 3 januari besproken worden.
Heeft iemand hier ervaring met Ellis van der Putten? Ik heb haar als psycholoog voor de diagnostiek en vroeg me af hoe anderen haar hebben ervaren. Ik kan er zelf niks mee - geen klik en voor een of andere reden wordt ik altijd heel defensief bij haar (dat heb ik niet ervaren met de psychologe die vorig jaar m'n intake deed en ook niet bij de psychologe die de vragenlijst met mij doornam). Misschine dat het aan mij ligt en ik gewoon niks met haar heb, maar dacht ik check ff of iemand anders misschien dezelfde ervaring heeft..
Kwam goed met de psychologe overeen en we hebben ook wat gelachen. Ze heeft haar rapport nog niet af dus die zal op 3 januari besproken worden.
Heeft iemand hier ervaring met Ellis van der Putten? Ik heb haar als psycholoog voor de diagnostiek en vroeg me af hoe anderen haar hebben ervaren. Ik kan er zelf niks mee - geen klik en voor een of andere reden wordt ik altijd heel defensief bij haar (dat heb ik niet ervaren met de psychologe die vorig jaar m'n intake deed en ook niet bij de psychologe die de vragenlijst met mij doornam). Misschine dat het aan mij ligt en ik gewoon niks met haar heb, maar dacht ik check ff of iemand anders misschien dezelfde ervaring heeft..
-
Arike
Die ervaring heb ik niet met Ellis, wel vond ik dat ze matig interacteerde op hetgeen ik vertelde in de gesprekken (overigens kreeg ik haar pas toen ik al groen licht had, dus dan is er ook niet veel meer te bespreken).
-
Fay
Erg persoonlijk of jeen klik hebt met iemand of niet, ik heb van der Donk, een assistente dacht ik maar daarmee voer ik de gesprekken als ware zij een volwaardige psych
mocht je geen klik hebben, vraag om iemand anders
Joyy
mocht je geen klik hebben, vraag om iemand anders
Joyy
-
Holden
Ik zit idd aan te denken om misschien iemand anders te vragen, maar zal dat dan niet het hele proces vertragen of gaan ze dan gewoon verder waar de vorige psycholoog is gebleven?
In januari heb ik mijn volgende gesprek met haar en heb dus voor die datum voldoende tijd om er goed over na te denken. Ik wil niet dat mijn proces belemmert word omdat wij geen klik hebben/niet goed met elkaar kunnen vinden.
In januari heb ik mijn volgende gesprek met haar en heb dus voor die datum voldoende tijd om er goed over na te denken. Ik wil niet dat mijn proces belemmert word omdat wij geen klik hebben/niet goed met elkaar kunnen vinden.
-
jacqueline
Ik ben blij dat ik Elles van der Putten niet als psych heb, want die had ik bij de intake. Over haar had ik echt geen goed gevoel. Ze kwam op mij erg streng over alsof je wel van hele goede huize moest komen om bij haar groen licht te krijgen....Arike schreef:Die ervaring heb ik niet met Ellis, wel vond ik dat ze matig interacteerde op hetgeen ik vertelde in de gesprekken (overigens kreeg ik haar pas toen ik al groen licht had, dus dan is er ook niet veel meer te bespreken).
-
J1nny
Was dat die er zat toen wij er ook waren Jacq?