Wat voor hobby's heb je?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
La-Clau

Re: Wat voor hobby's heb je?

Bericht door La-Clau »

Hobby's? Een beetje veel denk ik waardoor sommigen nog wel eens in de verdrukking komen.
Muziek (heb zelf een Selmer 7 altsax), luchtvaart, astronomie, koken, speciaalbier, zwemmen, de natuur, musea. Ik begin nu al tijd tekort te komen en dat was het nog niet eens allemaal. Zo ben ik zelfs lid van een sjoelclub, just for fun , verzamel ik bierglazen, mag ik graag fotograferen, en vind ik nog veel meer dingen leuk om af en toe eens te doen.
Niet echt klachten over niets te doen dus :D
Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Arike

Bericht door Arike »

Marissa schreef:
Arike schreef:
Marissa schreef:Ik ben zelf een tijdje treinspotter geweest, ik vind treinen nog steeds wel leuk :).
Ik vroeger ook :P
Tegenwoordig zit ik zelden meer in een trein ...
Maar ik zag laatst vanuit de auto ;) een VIRM met afwijkende beschildering en toen vond ik het toch jammer dat ik ff geen foto kon nemen ;)
Misschien toch maar eens een trainsgender-forum opstarten :)
Leuk bedacht die naam ! :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Willy

Bericht door Willy »

Heb een webwinkeltje in computers en hosting = mijn hobby (bovendien weerhoud me om hierdoor niet in een isolement te geraken...)

Gr, Willy
My life just out of the closet ...
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Ik zet me als vrijwilliger in voor huurdersbelangen. Ik noem het nauwelijks meer een hobby...
marlies
Gast

Bericht door marlies »

Marissa schreef:
marlies schreef:Ik ben ooit in een ver verleden actief geweest als busspotter. Ja, dat bestaat :P
Ik ben zelf een tijdje treinspotter geweest, ik vind treinen nog steeds wel leuk :). Bussen, tja als je dat leuk vindt :P. Hou je dan ook van trolleybussen en trams?
Niet bijzonder. 'K vond het voornamelijk leuk om er op uit te gaan met m'n camera en er leuek foto's van te maken. Van het bijhouden van lijsten met VIN-nummers en kentekens was ik niet zo. Maar ja, je gaat toch wel wat op de nummertjes letten en er gebeuren best vaak dingen die officieel niet zouden moeten gebeuren. Dat is dan wel leuk om te zien en vast te leggen. Op zich ook wel een leuk wereldje, met veel aardige mensen. En ja, een boel met Asperger :P
Judiana

Bericht door Judiana »

met alle bloeiende bloemen is er weer genoeg te fotograferen...
iemand trouwens een compact camera tip?
NaomiClareNL

Bericht door NaomiClareNL »

Grootste hobbies? Science fiction en fantasy boeken lezen, (model)treinen met name van Noord-Amerika, Noord-Amerika in zijn algemeenheid en Zuid-Amerika, reizen naar plaatsen waar je geen Nederlanders tegen komt (nog niet gelukt :lol: , zelfs in het Japanse Mt Aso kwam ik ze nog tegen maar ja what's in a name... ;) ) danwel kleine eilanden zoals Saba of Helgoland. En luisteren naar mijn favoriete muziek, die uit de Andes.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Judiana

Bericht door Judiana »

voor muziek hebben we een aparte draad, muziek uit de Andes, je maakt me als muziekliefhebster nieuwsgierig
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Ik heb vroeger veel gereisd, wilde alle hoeken van de aarde zien, heb veel avonturen ondernomen. Momenteel is mijn reislust ongeveer naar het nulpunt gezakt. Teveel hoofdelijke zaken om me daar ook nog mee bezig te willen houden.
Judiana

Bericht door Judiana »

waar ben je allemaal geweest Hedwich?
was je een luxe reiziger of was je een kampeerster? ( tent slaapzak 75liter rugzak)