Soms

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Soms

Bericht door Eva »

Jacinda schreef:Ook ik heb me laten verleiden de discussie aan te gaan.
Soms heb je het gevoel iemand (Sahsa) te moeten verdedigen en de aanvaller aan te vallen. Maar jullie hebben volledig
gelijk dat ik dat niet had mogen doen, het immers de moderatoren hun taak hier mee om te gaan.
Het is jammer dat ik niet het geduld heb gehad daarop te wachten.

Ik bied dan ook een ieder die zich gestoord heeft aan mijn reacties een welgemeend excuus aan.
Gaarne hoor ik reacties of mijn berichten in deze ontoelaatbaar waren en zal dan ook daaar uit mijn conclusies trekken.
zoals nu gereageerd hoor ik niet op dit forum thuis en zal me beraden omtrent mijn verdere deelneming.

Liefs Jacinda
Jij bent geen excuses schuldig, Jacinda!!!
Misschien wij, als moderatoren, die wellicht eerder en harder hadden moeten ingrijpen.
Aan Jacinda en alle goedwillende forumleden: blijf alsjeblieft! We hebben elkaar gewoon nodig!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Barbarella

Re: Soms

Bericht door Barbarella »

Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat er een mysterieus griepvirus heerst dat alleen transvrouwen treft.
Dat we door dat virus allemaal in onbeheersbare niesbuien, toetsen op het toetsenboord hebben geraakt die we eigenlijk niet wilden raken.

We hebben het virus nu allemaal gehad en zijn imuun geworden.

!!!!!!!!GRAPJE PAS OP>>>>>>>>>>>> Iedereen die het virus niet gehad heeft is geen echte trans en al helemaal niet vrouwelijk<<<<<<<<<<<<<<<<<GRAPJE PAS OP!!!!!!!!!
Na mij de zondvloed!