uitgaan
-
Anon20180501
Re: uitgaan
Aangenaam, Mike 
-
boytomlife
Nou 3 april dan vastzetten mensjes in Chilliebillie? 
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Mike
Haha. Tot 3 april zou ik zeggenDaniéla schreef:Aangenaam, Mike
@Tom, ik heb het in m'n agenda gezet
-
Anon20180501
Wat mij betreft ook Tom, maar dat had je al begrepen.
Ik stel dan nog wel geen tijd voor maar wel een locatie recht tegenover de uitgang van het Centraal station; Hotel Central.
Van daaruit ben je zo bij de winkels en de cafeetjes met (verwarmde) terrasjes.
Liefs Daniéla
Ik stel dan nog wel geen tijd voor maar wel een locatie recht tegenover de uitgang van het Centraal station; Hotel Central.
Van daaruit ben je zo bij de winkels en de cafeetjes met (verwarmde) terrasjes.
Liefs Daniéla
-
boytomlife
Toppie. Uurtje of 12 miss doen? Ik moet nog terug naar Antwerpen en anders omgeving Roosendaal 
Leuk dat jullie kunnen Mike en Daniela! Wie was nog meer wss van de partij?
Leuk dat jullie kunnen Mike en Daniela! Wie was nog meer wss van de partij?
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
mick1984
ik probeer er bij te zijn
-
Anon20180501
Zou leuk zijn als je er ook bij kan zijn, Mick.
12 uur komt mij natuurlijk uit, Tom.
Mocht het nodig of gewenst zijn, overnachten kan bij mij.
2 personen, maar dan samen in een 2-persoonsbed.
En er mag niet gevochten worden om de linker-, of rechterkant.
Liefs Daniéla
12 uur komt mij natuurlijk uit, Tom.
Mocht het nodig of gewenst zijn, overnachten kan bij mij.
2 personen, maar dan samen in een 2-persoonsbed.
En er mag niet gevochten worden om de linker-, of rechterkant.
Liefs Daniéla
-
Fay
Gisteren na lange tijd weer eens op stap geweest, gehucht Weert, vriendin van mij moest daar draaien
Zig zag, undergroung alto tent, bleek relaxed, door het volk, de muziek, maar vooral omdat ik merkte dat ik daar gewoon mezelf stond te zijn
Was wel eens anders, paniekaanvallen, angsten ongemakkelijk voelen, weg willen,er geen echt plezier aan beleven
In het begin wat ongemakelijk, want je wil nie weer angst en paniek voelen etc,en toch even toetsen,val ik op, wordt ik 'gelezen',ja ik werd aangekeken, maar naar mijn id niet heel anders dan dat mensen elkaar nu eenmaal aankijken
Kreeg complimenten over dat ik er veel jonger uitzag (mensen die me niet zo vaak zien) dat ik een veel opener uitstraling had, veel ontspannender was dan zoals men mij voorheen kenden, deed goed, want het was ook zo, ik was ontspannen en relaxed
Veel drinken is er nie meer bij,ook geen behoefte aan,en ik ben gewoon veel te snel aangeschoten, oa door de hrt
Al met al een leuke geslaagde avond en het deed goed weer eens zo onder de mensen te zijn , en het is voornamelijk te danken aan die snoepjes, dat ik me veel beter in mijn vel voel
Btw, vrouwen observeren en uitkijken naar, fantaseren over het moment dat je net als hen gewoon jezelf kan zijn zoals je je wil presenteren aan de buitewenwerel, dat geeft pleasure, energie, en het besef, ik zit op de goede weg, kijk er naar uit!
Vicky
Zig zag, undergroung alto tent, bleek relaxed, door het volk, de muziek, maar vooral omdat ik merkte dat ik daar gewoon mezelf stond te zijn
Was wel eens anders, paniekaanvallen, angsten ongemakkelijk voelen, weg willen,er geen echt plezier aan beleven
In het begin wat ongemakelijk, want je wil nie weer angst en paniek voelen etc,en toch even toetsen,val ik op, wordt ik 'gelezen',ja ik werd aangekeken, maar naar mijn id niet heel anders dan dat mensen elkaar nu eenmaal aankijken
Kreeg complimenten over dat ik er veel jonger uitzag (mensen die me niet zo vaak zien) dat ik een veel opener uitstraling had, veel ontspannender was dan zoals men mij voorheen kenden, deed goed, want het was ook zo, ik was ontspannen en relaxed
Veel drinken is er nie meer bij,ook geen behoefte aan,en ik ben gewoon veel te snel aangeschoten, oa door de hrt
Al met al een leuke geslaagde avond en het deed goed weer eens zo onder de mensen te zijn , en het is voornamelijk te danken aan die snoepjes, dat ik me veel beter in mijn vel voel
Btw, vrouwen observeren en uitkijken naar, fantaseren over het moment dat je net als hen gewoon jezelf kan zijn zoals je je wil presenteren aan de buitewenwerel, dat geeft pleasure, energie, en het besef, ik zit op de goede weg, kijk er naar uit!
Vicky
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
De laatste tijd heb ik steeds minder trek in alcohol en dat zorgt er voor dat ik steeds minder vaak zin heb om uit te gaan. Er is bijna nergens iets lekkers zonder alcohol verkrijgbaar. Van die vieze drankjes als cola of sinas, in veel te kleine glazen, wordt ik niet vrolijk.
Thuis heb ik verschillende soorten (lekker) alcoholvrij bier, Bionade en thee in bekers van 0,3 liter.
Thuis heb ik verschillende soorten (lekker) alcoholvrij bier, Bionade en thee in bekers van 0,3 liter.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Daniel
Ik heb school die dag, maar met een beetje geluk kan ik erbij zijn, ik laat het weten =)
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot