HRT, doseringen en toedieningsmethoden
-
rachel
Re: HRT, doseringen en toedieningsmethoden
O is het normaal dat ik helemaal niks voel geen emo buien of chagrijnig ik merk weinig
-
Anon20210626
Laat het eerst maar eens een tijdje zijn werk doen ......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Veronica
Het gaat niet van de ene naar de andere dag veranderen, dat hebben wij al meerdere keren gezegd, im de eerste 3 maandrn merk je emotioneel dingen en dat kan niks zijn maar ook heel erg, het kan 1 week na start hormonen beginnem maar ook na 3 maanden.rachel schreef:O is het normaal dat ik helemaal niks voel geen emo buien of chagrijnig ik merk weinig
Om maar over lichamelijke veranderingen te zwijgen dat kan maanden maar ook jaren duren.
Geduld Rachel, heel veel geduld, en lees ook eens vaker wat hier gezegd wordt voor je een bericht plaatst, het is zelf nog gisteren gezegd dat het lang kan duren.
-
rachel
Serieus jaren dat is zeker van die oude mannen die in transitie gaan tuurlijk verschilt het per persoon dus het licht niet aan de pleister die niet goed zit sorry ben bezorgd mn eerste dag hormonen
-
Veronica
Oude mannen zou ik even weg halen, dat komt beledigend en kwetsend over Rachel.rachel schreef:Serieus jaren dat is zeker van die oude mannen die in transitie gaan tuurlijk verschilt het per persoon dus het licht niet aan de pleister die niet goed zit sorry ben bezorgd mn eerste dag hormonen
Het verschilt van persoon tot persoon maar zelfs met geluk begin je pas na 6 maanden kleine veranderingen te merken en vaak merk het zelf niet eens dat je veranderd.
Nogmaals Rachel, geduld en geef het de tijd, constant over denken helpt niet, leef verder en de hormonen doen de rest, focus je meer op andere dingen zoals gedrag, manier van lopen, bewegen of praten want dat is al halve werk.
-
Jennifer W
.
Laatst gewijzigd door Jennifer W op 20 apr 2015, 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20210626
" van die oude mannen die in transitie gaan "
Pardon ????????
Laat ook maar , eigenlijk .
Pardon ????????
Laat ook maar , eigenlijk .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Claire
Ga je eens heel diep schamen voor deze post. Een hele trieste opmerkingrachel schreef:Serieus jaren dat is zeker van die oude mannen die in transitie gaan tuurlijk verschilt het per persoon dus het licht niet aan de pleister die niet goed zit sorry ben bezorgd mn eerste dag hormonen
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Robyn
Sorry dat ik het zeg maar ik twijfel heel erg aan de geloofwaardigheid van Rachels posts.
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Claire
Helemaal mee eens. Ik heb de laatste post ook gerapporteerd.Robyn schreef:Sorry dat ik het zeg maar ik twijfel heel erg aan de geloofwaardigheid van Rachels posts.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.