Ik denk dat het maar beter is als ik dat voor me houd Fay, Ik heb erg veel moeite de kilo's er aan te houden. Erg veel last van een schommelend gewicht en 4 seisoenen iedere dag een leuke combinatie aan en zo af en toe nog andro en dan ook nog een schommelend gewicht, daar is geen kleding kast op in te richten. Soms heb ik effe niet de puf voor mezelf te koken en dan is comfordfood een uitkomst.
Barbarella
Ik wil even kwijt dat ik...
-
Barbarella
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
Na mij de zondvloed!
-
Fay
gokje, pizza frietjes shoarma 
Fay, still juicin maar krijg nu wel heel veel zin in een frietje
Fay, still juicin maar krijg nu wel heel veel zin in een frietje
-
Barbarella
Uh nee een ietsie pietsie erger. Een opsomming zal mensen, ben ik bang, misselijk maken. Houd het maar op veel snoep en dingen die makkelijk op te warmen zijn.
Barbarella
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Fay
ok, i get the picture, waarbij ik denk, die soort maaltijden zullen best wel eens een vinger in de pap kunnen hebben van schommelend gewicht , maar ik bemoei me der verder nie mee:)
Fay
Fay
-
Miazara
Mijn eigen gewicht is laatste paar weken gigantisch gekelderd, ik eet minder en heb erg veel stress, haat het.. straks boze endo in het vu.. kan niet wachten.. binnen iets van 4 weken is mijn broek maat afgezakt van 40 naar 38 ondertussen.. en ik had de nieuwe maat 40 rokken nog maar kort >.>
Code Sorceress
-
Aliss
Ik ben van maat 36 naar maar 30 gegaan in 3 maandenMiazara schreef:Mijn eigen gewicht is laatste paar weken gigantisch gekelderd, ik eet minder en heb erg veel stress, haat het.. straks boze endo in het vu.. kan niet wachten.. binnen iets van 4 weken is mijn broek maat afgezakt van 40 naar 38 ondertussen.. en ik had de nieuwe maat 40 rokken nog maar kort >.>
-
Veronica
Alles onder 36 is toch een kindermaat?Aliss schreef:Ik ben van maat 36 naar maar 30 gegaan in 3 maandenMiazara schreef:Mijn eigen gewicht is laatste paar weken gigantisch gekelderd, ik eet minder en heb erg veel stress, haat het.. straks boze endo in het vu.. kan niet wachten.. binnen iets van 4 weken is mijn broek maat afgezakt van 40 naar 38 ondertussen.. en ik had de nieuwe maat 40 rokken nog maar kort >.>
-
Venka
Er is ook 34 dat is XS en dan gaat de maat naar 176Veronica schreef:
Alles onder 36 is toch een kindermaat?
Ik heb nog nooit van een maat 30 gehoord of gezien.
-
Veronica
Net van het VU, onderweg naar huis.
Mijn leven begint nu, eindelijk zoals het moest jaren terug, ik kreeg groen licht en ben vanaf vandaag gestart met HRT.
Ik kan het gewoon niet verwoorden hoe blij en gelukkig ik ben, eindelijk is het zover.
Mijn leven begint nu, eindelijk zoals het moest jaren terug, ik kreeg groen licht en ben vanaf vandaag gestart met HRT.
Ik kan het gewoon niet verwoorden hoe blij en gelukkig ik ben, eindelijk is het zover.
-
diederique
Gefeliciteerd. 
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)