De GD beheerst best wel n stuk van m'n leven,alhoewel niet in m'n dromen.Daarin ben ik gewoon mezelf,een vrouw.T gekke is alleen dat ik mezelf nooit zie ,in m'n dromen.kijk ook nooit in n spiegel in m'n dromen. T is echt first person perspectief.
Maar terug over die beheersing.Die vind ik niet zo vervelend eigenlijk,ik ben ten slotte trans ,en kies bewust voor het vervolmaken van de transitie.Verder natuurlijk de pillen slikken op vaste tijden en andere aspecten van het trans-zijn maar op[ n dipje hier en daar na,wat zorgen zus en zo en de moodswings,die nu wel aardig beginnen heb ik ook genoeg afleiding.
Groetjes, Karen
Nou....
-
KarenTS
-
Fay
Re: Nou....
xou enorm graag een lange reis willen maken, al heel lang, dit traject gooit daarin toch wat roet int eten, tenzij ik geregeld kan krijgen dat ik voor 4 maanden pillen en poeders in huis heb, maar, hoe zit het met buitenland, grenzen ,paspoort etc, lijkt me lastig, aan de andere kant, waarom lastig, her en der waar nodig uitleggen en klaar, of niet?
Bus gaat er komen, links of rechtsom, queen of the desert
Vicky, doe nog maar een dipje fiestasaus
-
Fay
@ Karen, denk dat het ook een kwestie is van achter de rug willen hebben , eenmaal full time in gewenste rol willen en kunen leven zal er wellicht opluchting ontstaan, nu is het tegenaan hikken, willen, ontevreden zijn afbuigen naar paden die er liggen en die je eigenlijk niet wilt bewandelen maar dat andere pad moet nog gelegd worden, eenzaamheid, etc
Vicky
Vicky
-
Engel
Is lastig, denk ook constant aan mijn GD. Het is alleen weg als ik slaap want ik droom niet, ze zeggen dat iedereen droomt maar niet iedereen herinnert zich dat. Werk kan een goede afleiding zijn, voor mij niet echt helemaal want juist dat werk maakt het dat ik er toch weer over mijn GD gaat nadenken, zeker als ik denk aan de toekomst. Dus hoop ik maar dat een vakantie wel even voor echte afleiding zorgt duurt alleen nog even voor dat het zover is en dan maar kijken of het lukt. Met veel zon en een temperatuur van 27 graden en een lekker windje op een grieks eiland en dan ook nog geocachen dan zou het toch moeten lukken?Vicky schreef: Dus, hoe gaan jullie om met het feit dat je dag en nacht met je gendersysforie bezig moet zijn?
Je kan er alleen omheen als je slaapt .........ik droom zelfs over genderdysforie
Vicky
-
Anon20190712
Voor medicatie die onder de opiumwet vallen zijn er speciale verklaringen aan te vragen, (de 'schengenverklaring' als het om schengenlanden gaat)Vicky schreef:xou enorm graag een lange reis willen maken, al heel lang, dit traject gooit daarin toch wat roet int eten, tenzij ik geregeld kan krijgen dat ik voor 4 maanden pillen en poeders in huis heb, maar, hoe zit het met buitenland, grenzen ,paspoort etc, lijkt me lastig, aan de andere kant, waarom lastig, her en der waar nodig uitleggen en klaar, of niet?
anders is voor zover ik weet een verklaring van de arts die het voorschrijft genoeg.
Ik heb voor lange reizen altijd een voorraadje aan medicatie mee gekregen, daar heeft men nooit moeilijk over gedaan.
Als die bus er eenmaal is, moet je er wel foto's van plaatsen hoor! (ik ben best jaloers haha)
-
Fay
okeej, clear, dan is dat te regelen, nice
douanecontroles ff mannekloffie aan om gedoe te voorkomen lijkt me wel te doen
of lak aan en met je M paspoort toch en femme de grens over, beter 
ja foto plaats ik, bij deze alvast 1 foto van mijn laatste bussie

douanecontroles ff mannekloffie aan om gedoe te voorkomen lijkt me wel te doen
ja foto plaats ik, bij deze alvast 1 foto van mijn laatste bussie

-
Anon20190712
Ik denk dat je niet veel gedoe zal hebben bij douanecontroles, ook niet als je gewoon als jezelf de grens over gaat ,
en controleren doen ze toch amper!
Prachtige wagen...echt geweldig...
Waarom heb je die niet meer?
Hier een fotootje van de oude schoolbus en mensen waar ik mee door Ontario en New York ben geweest
en controleren doen ze toch amper!
Prachtige wagen...echt geweldig...
Waarom heb je die niet meer?
Hier een fotootje van de oude schoolbus en mensen waar ik mee door Ontario en New York ben geweest
Laatst gewijzigd door Anon20190712 op 28 mar 2013, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fay
Prachtig dikke amerikaanse bus ook! das een joekel 
Denk dat het ook wel meevalt, zelf beetje normaal doen, is er niks aan de hand
Vriend van mij heeft grote mercedesbus hippyhippie al kleuren van regenboog en wordt ook nooit aangehouden , om maar ff wat te noemen
Deze bus heb ik niet meer omdat ik de centen kon gebruiken, hij staat overigens weer te koop op autoscout, maar ik wil alleen diesel ,en koop nooit terug wat ik heb verkocht, principekwestie, en hij kost teveel
Vicky
Denk dat het ook wel meevalt, zelf beetje normaal doen, is er niks aan de hand
Vriend van mij heeft grote mercedesbus hippyhippie al kleuren van regenboog en wordt ook nooit aangehouden , om maar ff wat te noemen
Deze bus heb ik niet meer omdat ik de centen kon gebruiken, hij staat overigens weer te koop op autoscout, maar ik wil alleen diesel ,en koop nooit terug wat ik heb verkocht, principekwestie, en hij kost teveel
Vicky
-
Minne
Ik las een tijdje terug een blog van een transman die in de real life fase zat en een wereldreis aan het maken was, en die had ook geen probleem met de hormonen meenemen met briefjes erbij(hij moest alleen wel de gel gebruiken ipv spuiten want over de naalden deden ze wel moeilijk)dus als je dat goed voorbereid kan je vast wel een lange reis maken! Laat het proces je niet tegenhouden, laat je leven niet op pauze zetten ook al voelt het wel zo!
-
Fay
Mijn id, waarom zou ik me tegen laten houden,ik gaat een serieus spelen met de gedachten en het plan 
Vicky
(die btw ook cranky was vanwege de zoveelste stop met roken poging, was me even ontgaan)
Vicky
(die btw ook cranky was vanwege de zoveelste stop met roken poging, was me even ontgaan)