Mop, zo noem ik mijn poes (als in huisdier dan, zjezus dat doordenken van jullie)
dus..
Fay (buttewe, een half uur passen en meten waarin panties een belachelijke uitvinding blijken en bikinis niet zitten, resulteert dat in de bekende oufit, ik ga daar gewoon de komende 5 jaar niet meer van afwijken)
Effect van hormonen
-
Fay
-
Anon20180501
Re: Effect van hormonen
Ik moet nog zien dat je dat 5 jaar volhoudt lieverd.
Doe de groetjes aan je moppie.
Doe de groetjes aan je moppie.
-
Anon20180730
no woman, no cry
-
Fay
Ik ben nogal obsessief compulsief in dat soort dingen, als het goed staat, afblijven, nie van afwijken,totdat ik iets tegen kom wat nog beter staat, wat bijna onmogelijk lijkt nu:)
Groetjes terug zegt ze
Fay
Groetjes terug zegt ze
Fay
-
Anon20180501
Consequent inconsequent obsessief compulsief bedoel je dus, en dat wist ik al van je... 
-
Fay
De psychiater zei: MPS, wij vonden dat niet ok
Wel trots dat mijn buikje bijna weg is riep ik nog tijdens het amicaal de deur uit rennen ,maar dat interesseerde haar dan weer niks
btw,je conclusie was eigenlijk de achterdeurconclusie, maar nu het hele forum het weet lucht het ergens wel op,ik weet alleen nog niet waar
Fay
Wel trots dat mijn buikje bijna weg is riep ik nog tijdens het amicaal de deur uit rennen ,maar dat interesseerde haar dan weer niks
btw,je conclusie was eigenlijk de achterdeurconclusie, maar nu het hele forum het weet lucht het ergens wel op,ik weet alleen nog niet waar
Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 13 mar 2014, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20180730
jee.. wat goed je buikje weg.. mij nog niet gelukt
-
Fay
Naja, weg ,weg, het zit nou ergens anders geloof ik, en broeken blijven ondanks heupophoping ineens zonder riem nie meer zitten, raar hoor al dat verschuif van lichaamsgebeuren
(kan ook iets banaals zijn als dat de broek zeg maar op is en er derhalve nieuwe aangeschaft dient te worden, tis nie altijd problematisch allemaal)
Fay
(kan ook iets banaals zijn als dat de broek zeg maar op is en er derhalve nieuwe aangeschaft dient te worden, tis nie altijd problematisch allemaal)
Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 13 mar 2014, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20180730
-
Anon20180501
MPS denk ik ook niet aan lieverd, meer aan onverwerkte en onbehandelde problemen uit het verleden m.a.g. dat je je eigenbeeld niet goed kan verwerken en plaatsen.
En het forum is er toch voor om je op weg te helpen en dan het liefst vanuit zoveel mogelijk invalshoeken. Misschien heb ik wel ongelijk en voor jou is het alleen maar goed als anderen dat zouden bevestigen en met betere ideeën komen...
Mijn buikje is weer wat aan het terugkomen sinds ik gestopt ben met de hrt, ook mijn libido maar die kan nog even de pot op...
x'jes en liefs
Daniéla
En het forum is er toch voor om je op weg te helpen en dan het liefst vanuit zoveel mogelijk invalshoeken. Misschien heb ik wel ongelijk en voor jou is het alleen maar goed als anderen dat zouden bevestigen en met betere ideeën komen...
Mijn buikje is weer wat aan het terugkomen sinds ik gestopt ben met de hrt, ook mijn libido maar die kan nog even de pot op...
x'jes en liefs
Daniéla