Edel_Dolfijn_Bunzing schreef:Mijn ontharing is dan 67,50 per 45 minuten maar er is vast wel één die goedkoper is dan dat.
Het gaat natuurlijk niet alleen om de goedkoopste. De kliniek zelf moet ook goed bij mij overkomen. Dat is eigenlijk wel moeilijk om te beoordelen. Het is niet makkelijk om hierin te kiezen. Toch vind ik het wel fijn om een indicatie van de prijzen te hebben. Van iemand die ik ken en ook met elektrische epilatie bezig is had ik ook al prijsinformatie (€70 per uur).
Toevallig was ik vandaag even bij het Genderteam, omdat ik daar iemand zou ophalen. Toen kon ik dus meteen vragen hoe het zat met de procedure voor de vergoeding. Er worden 10 behandelingen vergoed en als dat te weinig is wordt er gekeken naar mogelijkheden voor meer (volgens mij had ik dat op dit forum ook wel eens gelezen). Eigenlijk is dat van die 10 behandelingen dan ook weer onduidelijk, want wordt er dan nog naar kosten gekeken, of maakt het dan niet uit hoeveel die behandeling kost? (het lijkt me waarschijnlijk dat er natuurlijk wel naar de totale kosten wordt gekeken)
Ik ga me maar eens aanmelden voor een intake bij een huidtherapeut bij mij in de buurt, die is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten. In het proces kom ik dan wel meer te weten over hoe het zit met de vergoeding.