Dit slipje heb ik gekocht. Ideaal om aan te doen onder een legging of onder een skinny jeans
. Dit geeft je een super gevoel naar de buitenwereld toe. En de reacties zijn positief over de mooie vagina.
. Dit geeft je een super gevoel naar de buitenwereld toe. En de reacties zijn positief over de mooie vagina.Denk erom dat dit deel van het forum te zien en lezen is voor de bezoekers, Fleur. Misschien niet de bedoeling dat willekeurige mensen even googlen en deze post vinden... Weet dat ik het nogal ongemakkelijk zou vinden.Fleur schreef: 10 okt 2018, 17:20
Dit slipje heb ik gekocht. Ideaal om aan te doen onder een legging of onder een skinny jeans. Dit geeft je een super gevoel naar de buitenwereld toe. En de reacties zijn positief over de mooie vagina.
Lieve Fleur, ik wil niet degene zijn die het slechte nieuws brengt, maar er zitten wat haken en ogen aan het slipje dat je gekocht hebt. Het fenomeen dat je de schaamlippen door je broekje heen kunt zien heet 'cameltoe', oftewel 'kamelen-teen', en je begrijpt zelf denk ik wel dat dit geen term is die gebruikt word omdat men het zo mooi vind... Dus hoewel ik absoluut begrijp dat je je hierdoor super vrouwelijk voelt, denk er wel aan dat voor de gemiddelde mens een 'cameltoe' nog steeds gezien word als een enorme fashion flater. Als je het alleen al googled zul je genoeg tegenkomen dat niet bepaald lovend is over dit fenomeen en deze broekjes.Fleur schreef: 14 okt 2018, 12:40 Ja hoor, op AliExpress . Ik heb er €12 voor betaald. Het leuke eraan is. Iedereen, als men naar jouw kruis kijkt, denk; Whow wat een mooie vagina. Dat is mijn ervaring.
En het gevoel van vrouw te zijn is zo super.