IRL winkelen is niet alleen het allerhandigst, maar ook het allerleukst ^^
Dat is soms een beetje eng, maar mijn ervaring is dat ik meer naar andere mensen kijk om te zien of zij naar mij kijken, dan dat zij werkelijk naar mij kijken. Ze zijn veel te veel met zichzelf bezig.
En als ze wel kijken, wat dan nog?
vrouwen/meiden kleding
-
laurien
-
Fay
Re: vrouwen/meiden kleding
Soms erg ongemakkelijk, ik herinnerr me een voorval waarbij ik als 'man' naar jurkjes stond te kijken toen ik ineens om me heen merkte dat 4 mensen afzonderlijk me aan zaten te staren alsof ik een alien was, voelde niet erg relaxed op dat moment en ik ben gegaan
Leer je wel weer van, nu denk ik, kijk maar, tis mijn leven tzijn mijn keuzes, ik bepaal, en als het je niet bevalt is dat niet mijn probleem (wordt wel makkelijker naar gelang de innerlijke en uiterlijke vervrouwelijking
Vicky
Leer je wel weer van, nu denk ik, kijk maar, tis mijn leven tzijn mijn keuzes, ik bepaal, en als het je niet bevalt is dat niet mijn probleem (wordt wel makkelijker naar gelang de innerlijke en uiterlijke vervrouwelijking
Vicky
-
Aris
Re: vrouwen/meiden kleding
ach ik ga regelmatig bij de kringloop kijken als je ziet hoe veel poolse mannen daar vrouwen kleding kopen om meet te nemen naar polen, echt bakken vol, hoe ik daar dan zelf ook sta val ik niet meer op.
en reguliere winkels ach kijken doen ze toch wel.
1 keer aangesproken hier in oss, de verkoopster vertelde me dat ze alleen damsekleding hadden,toen ik binnen kwam. dus ik zeg EN ????? meer niet. dat zou dan betekenen dat je als man zijnde ook geen kleding kan kopen voor je vrouw / vriendin ????
pff heb ik vroeger zo vaak gedaan, ook lingerie en dan als antwoord op de vraag welke maat heeft ze ?
Ehhhhhh geen idee, is van mijn lengte maar met jouw borsten ongeveer , en dat meende ik dan serieus .
dan zag je ze ook wel eens kijken zo van ja dat zal wel
en reguliere winkels ach kijken doen ze toch wel.
1 keer aangesproken hier in oss, de verkoopster vertelde me dat ze alleen damsekleding hadden,toen ik binnen kwam. dus ik zeg EN ????? meer niet. dat zou dan betekenen dat je als man zijnde ook geen kleding kan kopen voor je vrouw / vriendin ????
pff heb ik vroeger zo vaak gedaan, ook lingerie en dan als antwoord op de vraag welke maat heeft ze ?
Ehhhhhh geen idee, is van mijn lengte maar met jouw borsten ongeveer , en dat meende ik dan serieus .
dan zag je ze ook wel eens kijken zo van ja dat zal wel