Simão schreef:Het gaat om transgenders. Die hoeven helemaal niet in transitie te zijn, te gaan of te zijn geweest.
Daarbij kan er best heel positief op worden geregeerd. Op het artikel over het jonge transstel heb ik geen negatieve dingen gehoord.
De boodschap is toch dat je er mag zijn! Kom daar dan ook voor op! Anders verandert er nooit iets.
De rotopmerkingen en geweld komt voornamelijk door onbegrip. Dus moet er begrip worden gekweekt, voorlichting gegeven. Dat kan het best met medewerking van transgenders...
Ik snap de mensen dus ook niet die protesteren tegen stukjes in bladen, of programmas op TV ( die het overigens keurig behandelen), of flyers en posters.
Hoe meer iedereen in het dagelijkse leven er mee wordt geconfronteerd, hoe normaler het voor iedereen wordt, hoe beter de accpetatie.
Ik zoek ook altijd het hele internet af, en kijk elk programma over transseksualiteit...
Maar ik wil geen lust of spot object zijn... maar ik heb zoveel respect voor al diegenen die dat wel kunnen!
In mijn eigen omgeving en werkomgeving is het geen probleem, daar sta ik boven, maar in de echte wereld ben ik maar een klein zielig meisje dat dagelijks in een hoekje zit te huilen met de vraag waarom ik....
Daarom zou ik ook zo graag voor de rest van de wereld een vrouw zijn,,, en dan zal ik er wellicht veel meer voor doen, maar nu is het nog een van de vele muren die ik in al die jaren om me heen opgebouwd heb die eerst afgebroken moeten worden....
Sorry, maar mijn steun heb je hoor! Ik kraak het niet af, ik kan het gewoon niet...
Ook daar zou begrip voor moeten zijn.