Vraagje over laserbehandeling gezicht

Make-up, kleding, en zo voort
Meiboom

Re: Vraagje over laserbehandeling gezicht

Bericht door Meiboom »

Hoi Emma,

Sowieso ben ik niet van plan mijn huid kapot te maken.. ook achter de schermen van het forum niet..
Mijn excuses dat ik het zoekvakje nu pas zie. Deze zal ik dan ook zeker gebruiken in het verschiet

Bedankt dat je mij vragen niet dom vind, anders zou ik verder weinig op deze forum hebben. En verder ben ik inderdaad onwetend op vele deze dingen. Misschien zouden sommige forumgenoten toch iets van mijn onwetendheid s.v.p. en gaarne willen accepteren? Want ik ben er zeker niet uit om anderen te irriteren.. :oops:

Graag excuses voor zij die zich geïrriteerd voelen en excuses hierop aanvaarden en harmonie bewaren..
Laten we het dan niet ophopen en het liever vrolijk houden, ik maak zo eenmaal af en toe mijn fouten.

Liefs, vrede en respect gewenst,
Meiboom.
_______________________________________________________________________________________
Reden waarom ik op het harsen van baardgroei kwam, is omdat ik ooit een programma zag op de tv, en zag dat ze dat in Turkije deden, gewoon buiten, voor mannen die naar een bruiloft gingen of zo voor de schoonheid. Dat was dan iemand die dat speciaal deed en ik dacht, misschien kunnen ze dat hier ook? Volgens mij zag het er netjes uit, niet dat ik daar natuurlijk ervaring mee heb.

Maar goed, laat dit maar voor wat het is, bedankt iedereens goedbedoelde reactie hier tot dusver!
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Weet je Meiboom, ik herken mezelf wel een beetje in jou, ook ik had haast en was bang om afgewezen te worden (eigenwijs en koppig) en wilde zoveel als ik kon zelf doen in de hoop dat ik met de stappen die ik zelf ondernam de boel kon versnellen en het genderteam zou kunnen overtuigen van mijn gelijk. Totaal overbodig bleek achteraf want qua tijd was ik er helemaal niets mee opgeschoten en mijn gelijk kreeg ik pas nadat ik helemaal was doorgelicht...

Meld je nu maar gewoon aan, afwijzen zullen ze je niet, je zal alleen wat geduld moeten leren uitoefenen... :)
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

Ik heb ook wel eens geprobeerd met de epilator mijn gezichtsbeharing te verwijderen.simpel advies:NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!
Benen,armen,zelfs mijn genitalien doe ik probleemloos met de epilator.de haren op je gezicht zijn zoveel talrijker,stugger en wortelen dieper en vaster dat de pijn niet te houden is.tenzij je sado-massochistische trekjes hebt :)
Meiboom

Bericht door Meiboom »

@Daniéla,
Dank je, zal ik doen! Ik ga zo kijken of ik een afspraak kan maken met de huisarts voor doorverwijzing genderteam.
Het was voor mij al een punt om dit voor mijzelf aan te nemen "dat ik mij anders voel dan bij het mannelijke".
Eenmaal begint het steeds op te stapelen en aan te dringen. Mijzelf anders voor doen dan dat ik ben is niet fijn.
Dan sta je daar voor de huisarts met je vraag.. met de gedachten van "wat zal die daarvan denken"?..
Maar waarom niet.. zo moeilijk is het niet als ik gewoon de waarheid zeg. Hoe dan ook, ik ga zo even bellen.
Liefst was ik vandaag wel even langs gegaan, maar ik ben net wakker.. Ik moest toch even doorslapen vandaag..

@Rikki, ik was het ook snel afgeleerd, ik weet nog dat de pijnlijkste de snorharen was :mrgreen:
Binnenkort even langs een professionele laserbehandeling gaan, ik vermoed ik Hilversum, dat daar een goede is.
AnjaE

Bericht door AnjaE »

Meiboom schreef:Ik ga zo kijken of ik een afspraak kan maken met de huisarts voor doorverwijzing genderteam.
...
Dan sta je daar voor de huisarts met je vraag.. met de gedachten van "wat zal die daarvan denken"?..
Maar waarom niet.. zo moeilijk is het niet als ik gewoon de waarheid zeg.
Ik weet niet hoe lang je al bij je huisarts ben en wat je relatie met haar/hem is, maar normaliter moet dat geen probleem zijn volgens mij.

Ik heb een heel goede vrouwelijke huisarts en die had zelf weinig hands-on ervaring met transgender mensen, maar wist wel meteen wat het was en welke opties er waren. (Nu is ze ook aangeschreven als LGBT-vriendelijk, ookal is ze zelf hetero.) Ze heeft goed geluisterd en de verwijzing was geen enkel probleem.

Ik begrijp je gevoel van "als ik gewoon de waarheid zeg" en "wat zal die ervan denken" maar... Als het ook maar een beetje een goede is moet dat geen probleem zijn, daar zijn ze voor (en voor opgeleid) ;) Je hoeft er dus niet bang voor te zijn (normaliter) dat je je moet "verdedigen" of "bewijzen" voordat je een verwijzing krijgt.
Meiboom

Bericht door Meiboom »

Dank je, Ari, dat geeft me al wat meer gemoed. Bijna 3 uur in de middag.. dan pas kan ik de praktijk bellen.
Meiboom

Bericht door Meiboom »

afspraak gemaakt :D
Meiboom

Bericht door Meiboom »

Hoi, Meiboom hier..

verwijzing is geregeld!! jeeeeeeeeeeeeeejjjj!!! :D :D :D
Ik wordt met een paar dagen gebeld door VU :) ik ben blij
AnjaE