Dure rekening bij de VU

Psychologen en procedures
J1nny

Re: Dure rekening bij de VU

Bericht door J1nny »

Ik zou niet weten wat ik er te zoeken heb....
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ik voel er veel voor om dit toch eens aan de orde te stellen. Systen pleisters kosten ongeveer een euro per stuk, twee per week maakt ongeveer €100 per jaar wat je aan eigen risico kwijt bent, en als de huisarts ze voorschrijft blijft het daar bij.
Ga je trouw naar het VUmc voor je recept, ben je dus in één keer door je eigen risico heen. Lijkt me niet helemaal eerlijk.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Toch ziet et er naar uit dat de monopolie positie van het VUmc alleen maar groter wordt.
Irene
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Alice schreef: Er zijn ook hele volksstammen transen die zo de pest aan de VU hebben gekregen, op de wijze waar het er aan toeging, dat ze daarna noot meer een onderzoek lieten doen.
Mijn vertrouwen in het VU is ongeveer 0% ik heb nog nooit zo'n onkundig slecht luisterend zooitje meegemaakt!
SophiaW

Bericht door SophiaW »

Ik vind het VUmc ook belachelijk in hun declaraties. Voor de periode dat ik in de wachtrij stond hebben ze meer dan 2000 euro gedeclareerd, terwijl ik toen alleen een intake heb gehad!

En voor elk gesprek bij de endo van een halfuurtje declareren ze 280 euro. De endo doet ook niks speciaals, geen scan ofzo. Alleen maar vragen hoe het gaat en of ik bijwerkingen heb.