Wat voor hobby's heb je?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Hedwich

Re: Wat voor hobby's heb je?

Bericht door Hedwich »

Nederland Friesland België Luxemburg West-Duitsland Duitsland Groot-Brittannië Frankrijk Denemarken Portugal Italië Vaticaanstad Oostenrijk Zwitserland Malta Cyprus Noord-Cyprus Noorwegen Finland Estland IJsland Polen Tsjechië Slowakije Hongarije Roemenië Wit-Rusland Rusland India

Ik ben veel met mijn ouders op vakantie geweest, daarna ben ik zelf gaan trekken als globetrotter. Ik heb aan een aantal internationale vrijwilligersprojecten meegedaan. Voor mijn studie ben ik in een aantal landen geweest. In sommige landen ben ik alleen op doorreis geweest.
Judiana

Bericht door Judiana »

tof :) ben niet verder gekomen dan vroeger Denemarken en sporadisch Texel
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Ik ben nog nooit op Texel geweest!
Judiana

Bericht door Judiana »

erg mooi eiland, zodra je met de boot onderweg bent ( 15minuten) dan voel je al dat je weg bent...
natuurgebied de Slufter en de Muij is prachtig... als je de rust zoekt ga je naar De Cocksdorp, De Koog en Den Burg (geweldige winkeltjes) zijn echt meer toeristisch....
Fotografie-technisch is het ook super... toen voor Texel een 70-300mm lens gekocht... prachtig voor natuur....
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Wie weet... nog niks gepland dit jaar. Maar in mijn eentje op vakantie gaan is me slecht bevallen...
Arike

Bericht door Arike »

Ik kwam ooit in mijn eentje op de Noordkaap terecht... ergens heel eenzaam... maar ook heel goed voor de sociale contacten onderweg...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Judiana

Bericht door Judiana »

gaaf.... wat er af en toe op tv is ziet er prachtig uit... en desolaat...
Raisa

Bericht door Raisa »

Ai, hobbies... teveel om de vrije tijd mee te vullen eigenlijk.
Ik ben verzot op reizen, cultuur en natuur. Mij doe je meer plezier met een fly&drive door portugal dan met een 2 weekse zonvakantie aan de costa's.
Verder ben ik graag buiten, fiets veel en doe zo heel af en toe aan modelbouw, maar dat schiet er een beetje bij in de laatste tijd. Vliegen doe ik ongeveer eens in de 1 a 2 maanden maar dat heeft vooral met de prijs te maken anders zou ik het veel vaker doen. Komend weekend gaan een vriend en ik lekker naar Goch in Duitsland vliegen voor Kaffee und Kuchen.
Merle

Bericht door Merle »

Mijn transitie lijkt echt een nieuwe start te gaan worden, qua alles eigenlijk, en dus ook mijn hobby's. Vroeger speelde ik weleens (zacht uitgedrukt :P) een computerspelletje, maar inmiddels probeer ik gewoon zo veel mogelijk van het 'echte' leven te genieten. Ik zit er eigenlijk vooral aan te denken om weer lekker te gaan tekenen en schrijven. Dan moet ik alleen wel op zoek naar een nieuwe muze, want anders blijf ik maar bezig met mijn genderdysforie. En ik ben eigenlijk ook wel toe aan een nieuwe artistieke richting. Nou ja, er is in ieder geval iets om naar toe te werken. :D
Met veel liefs,
Merle
marlies
Gast

Bericht door marlies »

Roosmarijn schreef:Ai, hobbies... teveel om de vrije tijd mee te vullen eigenlijk.
Ik ben verzot op reizen, cultuur en natuur. Mij doe je meer plezier met een fly&drive door portugal dan met een 2 weekse zonvakantie aan de costa's.
Verder ben ik graag buiten, fiets veel en doe zo heel af en toe aan modelbouw, maar dat schiet er een beetje bij in de laatste tijd. Vliegen doe ik ongeveer eens in de 1 a 2 maanden maar dat heeft vooral met de prijs te maken anders zou ik het veel vaker doen. Komend weekend gaan een vriend en ik lekker naar Goch in Duitsland vliegen voor Kaffee und Kuchen.
Cool! Ik zou een keer mee met iemand, vliegen, maar dat ging niet door omdat ik te zwaar was :(