een goede relativerende reactie van Ada die vanuit de nodige ervaring dit schrijft. ik heb even gewacht met reageren omdat ik al het geklaag soms wel over de top wilt gaan..ik begrijp dat je je ergens aan ergert..maar tel dan tot drie..hou je adem in en hou het bij je..Als je het toch weer hier neerzet erger je anderen soms meer
respect werkt trouwens ook twee kanten uit...respect voor 'ons' (expres tussen haakjes gezet), maar ook respect vanuit 'ons' richting mensen die ons afkraken of het maar helemaal niets vinden (zoals de inmiddels beroemde boze stiefvader uit het ncrv programma)
persoonlijk vind ik de benadering van miluska helemaal niet erg. ze is gewoon een lief mens als je haar hebt ontmoet die heus wel weet hoe het draait en zaait.
waar ik persoonlijk wat meer moeite mee hebt is de site transgender make over (van i.houtzager). een commerciele service waarbij het gaat om de vrouwelijke beleving schijnbaar. Toegegeven, prachtige make-up, mooie shoots. en ik ben een keer op cursus geweest bij haar..maar je mag op die foto's niet lachen omdat het dan.... Je uitstraling en geluk komt in die foto's niet meer naar voren toe. Wat ben je dan? een goedkoop stukje moderne kunst of ...? Zij is een prima visagiste maar naar mijn mening moet je de termen transgender en make-over niet met elkaar in combinatie brengen..
O ja..diversiteit maakt ons sterk. ik zie het als de mul T samenleving .
misschien wel bron voor een goede discussie met daaraan gekoppeld gezelligheid en humor vrijdag in Amersfoort.
want 'live' ontmoeten zegt zoveel meer.
Zaterdag 9 maart Glamour Party With A Touch of Wedding
-
finesse