COC Leiden

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: COC Leiden

Bericht door Irene_de_Vreede »

Klinkt inderdaad aantrekkelijk
Irene
J1nny

Bericht door J1nny »

Joan nog gesproken daar?
Die is er ook vaak....
Tyler

Bericht door Tyler »

Sorry voor de late reactie :S

Deze workshop was echt alleen voor transen bedoeld dus een bio meenemen had nu niet gekund. Als dat wel kan, staat het erbij gemeld op de site/event/etc. Het verschilt nogal per thema.

Ik vond het ook een erg geslaagde avond. Voor mijn verslag op mijn blog: http://becomingofman.blogspot.nl/2013/0 ... ition.html" target="_blank

Joan was er helaas niet.
Henrico, goed om te horen. Was echt heel leuk om je te leren kennen. Ik hoop dat je er volgende keer ook weer bij bent.

En er zit trouwens een parkeerplaats tegen over het COC, tot 9 uur betaald maar goed te doen, het is geen Amsterdam tenslotte, en je kan dus makkelijk van je auto naar binnen rennen. Vanaf het station vind ik het ook goed te lopen maar er gaat geloof ik ook een bus. Ik woon om de hoek dus ik heb geen idee welke dat is. Ik ga nooit met de bus. Ik loop alles binnen Leiden. Het is zo klein.

De volgende GFZ is 26 april. Het thema is nog niet vast gesteld dus als jullie suggesties hebben, laat het me weten!

Beetje hak op de tak maar goed. Fijn weekend allemaal!
J1nny

Bericht door J1nny »

Kijk, ik ken Leiden ook een beetje, maar ik ben niet zo van de bezoekjes........
Kheb ook geen zin om 80 Km enkele reis te sturen om tegen de tafelpoot aan te schoppen.
Daarbij ben ik in mijn leven enkele keren bij een T&T avond geweest en heb geconcludeerd dat dat helemaal niets voor mij is.
Om nu naar Leiden te rijden om diezelfde conclusie nog een keer te trekken vind ik voor mij zonde van de brandstof......
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Tyler ik vond het enorm geslaagd, erg fijn dat de moeite genomen wordt echt iets te organiseren.

Beetje jammer dat ik zo laat kwam maar vroeger zat er niet in.

Levendula
Na mij de zondvloed!