Met het risico de topic-controledienst op mijn dak te krijgen toch een tip voor haaruitval: vitamine B12.
Nu terug on-topic...
Wachtlijst VUMC
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Wachtlijst VUMC
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ja maar, die controledienst was *jij* toch? 
Tip genoteerd en ik heb inmiddels een pot met pillen in huis waar je u tegen zegt. Grappig detail: de samenstelling die ik zocht, blijkt als vitaminepreparaat speciaal voor vrouwen verkocht te worden.
In ieder geval heb ik wel het ongemakkelijke gevoel dat de wachtlijst me flink gaat tegenwerken. Al zal ik daar echt niet de enige in zijn vrees ik.
Tip genoteerd en ik heb inmiddels een pot met pillen in huis waar je u tegen zegt. Grappig detail: de samenstelling die ik zocht, blijkt als vitaminepreparaat speciaal voor vrouwen verkocht te worden.
In ieder geval heb ik wel het ongemakkelijke gevoel dat de wachtlijst me flink gaat tegenwerken. Al zal ik daar echt niet de enige in zijn vrees ik.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
LauraB
Veel succes Emma. Voor mij was dit ook een van de voornaamste reden om met HRT te starten. De andere voornaamste reden was het niet meer om de paar maanden rond lopen met blaasontsteking omdat ik te weinig dronk om maar overdag niet naar de WC te hoeven en het vele en langdurige ophouden. Voor de HRT fixeerde ik, al zeker zo'n 15 jaar lang, de boel benden dagelijks met plakband.Om maar van het gevoel van de aanwezigheid af te zijn. Na een WC bezoek plakte vaak het plakband niet meer goed genoeg terug en liep ik de rest van de dag weer rond het dat k** gevoel.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Hmmm, hadden we al een topic over tucken? Durf bijna niet meer te reageren.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
LauraB
Heb even snel gezocht, en niet een expliciet topic gevonden.
-
Arike
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=737" target="_blankEmma schreef:Hmmm, hadden we al een topic over tucken? Durf bijna niet meer te reageren.
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Veronica
Ik heb juist een ander probleem, nog 5 maanden terug kon mezelf met gemak om de 2 a 3 dagen scheren, nu moet ik dat echt elke dag doen.Emma schreef:Begin juli contact gelegd, de woensdag na mijn vakantie had ik een afspraak. Zat op mijn verzoek dus iets meer tijd tussen. Wachttijd werd bij mijn intake geschat op 8 maanden.
Helaas zit er in mijn borstel sindsdien zoveel haar dat ik me ernstig afvraag of ik niet beter al eerder met HRT kan beginnen. Ik heb nu nog een heleboel eigen haar en als ik het haar op mijn hoofd mag houden, graag. Dus toch maar een afspraak met mijn huisarts gemaakt, komende donderdag.
Hopelijk remt de HRT het wel af, het stopt niet en dat weet ik maar als het afgeremd is eindig ik niet als mijn ex-baas waar je na amper 3 uur scheren al zijn baardgroei weer kon zien.
-
Eva
- Beheerder
Gaat weer lekkerrrrr.................. NOT
Gigantisch off topic. Eva verdomde druk, toch even splitsen. Lekker fout gegaan.
Ik moet nu weg. Ben al te laat, verdikkeme

Gigantisch off topic. Eva verdomde druk, toch even splitsen. Lekker fout gegaan.
-
Freetouch
sorry..EvaVanA schreef:Gaat weer lekkerrrrr.................. NOT
“good enough”
-
Eva
- Beheerder
Lag niet aan jou, Melany. Lag aan mij. Ik moet me gewoon niet laten opnaaien. En al helemaal niet wanneer ik het eigenlijk hartstikke druk heb. Soms is Eva een trut, geloof me.