Zou wat zijn, er waren rijden dat ik er 4 of 5 tegeijk had, maar momenteel 1, en dat is prima:)
twas hobby, repareren restaureren, totdat ik op een dag dacht, waarom doe ik dit eigenlijk nog, even later begon mijn transitie
Ik vind autos nog steeds leuk,maar er aan werken , dat is over, rijden des te meer:)
mbt genderbevestigende hobbyes, alles kan tegenwoordig:)
Vroeger ook geloof ik...
Rolbevestigende hobby's
-
Fay Ola di jee
- Voornaamwoorden: Zij
-
Mevr B
Re: Rolbevestigende hobby's
Hee, nog een?Nynke schreef: 30 apr 2026, 12:26 Zendamateur, 95% man - 5% vrouw of nog minder. Het stoort mij wel dat er zo weinig vrouwen zijn, het zijn eigenlijk altijd mannenclubjes die bij elkaar komen op bijeenkomsten en beurzen, ik hou meer van gemengd.
PB?
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... 
-
wolvster
- Voornaamwoorden: hij/hem
Ik vis. Zowel met hengel als met schepnet.
En hoewel er best wat dames zijn die ook vissen is het toch een door mannen gedomineerde hobby.
Als kind was dat een non issue, maar voor mijn transitie durfde ik als volwassene niet zo goed te vissen omdat ik daar best wat negatief commentaar en moeilijke blikken over kreeg uit mijn omgeving.
Nu ga ik gewoon in de wijk scheppen of hengelen en geen haan die er naar kraait. Sterker nog; als ik schep zijn vrouwen en kinderen heel nieuwsgierig en als ik hengel is er altijd een of andere willekeurige man die vraagt of ik nog wat heb gevangen.
In mindere mate geldt dat ook voor vogelen.
Andere hobbies die ik heb zijn heel genderneutraal, zoals grafiekkunst maken en bordspellen spelen.
Dungeons and Dragons speel ik ook al meer dan 20 jaar en daar is het inmiddels bijna bijzonder als je niet ergens op het LHBTIQ+ spectrum zit.
En hoewel er best wat dames zijn die ook vissen is het toch een door mannen gedomineerde hobby.
Als kind was dat een non issue, maar voor mijn transitie durfde ik als volwassene niet zo goed te vissen omdat ik daar best wat negatief commentaar en moeilijke blikken over kreeg uit mijn omgeving.
Nu ga ik gewoon in de wijk scheppen of hengelen en geen haan die er naar kraait. Sterker nog; als ik schep zijn vrouwen en kinderen heel nieuwsgierig en als ik hengel is er altijd een of andere willekeurige man die vraagt of ik nog wat heb gevangen.
In mindere mate geldt dat ook voor vogelen.
Andere hobbies die ik heb zijn heel genderneutraal, zoals grafiekkunst maken en bordspellen spelen.
Dungeons and Dragons speel ik ook al meer dan 20 jaar en daar is het inmiddels bijna bijzonder als je niet ergens op het LHBTIQ+ spectrum zit.
-
Yvi
- Voornaamwoorden: zij/haar
Nog maar een keer dan...
Clubben, uitgaan, (rave)party's, afterparty's, Dansen... Etc

Shoppen, Make-up, Sauna/Wellness.
Koken en (kleine) klussen,
Therapeut spelen voor mijn vriendinnen en zij voor mij, uitwisselen van de actuele bodycount ervaringen en desillusies.
Netflixen, Krachttraining
, verzorgen van vriendinnen (en/of hun kinderen) die dat nodig hebben. 

Live life!
Ja, hobby's... Met heel veel voldoening
Clubben, uitgaan, (rave)party's, afterparty's, Dansen... Etc
Shoppen, Make-up, Sauna/Wellness.
Koken en (kleine) klussen,
Therapeut spelen voor mijn vriendinnen en zij voor mij, uitwisselen van de actuele bodycount ervaringen en desillusies.
Netflixen, Krachttraining
Live life!
Ja, hobby's... Met heel veel voldoening
100% Myself 
Intimiteit en Sex Positive

L, B, I en Q uit LHBTIQA+
Intimiteit en Sex Positive
L, B, I en Q uit LHBTIQA+
-
Fiona
Ik heb heel veel hobby's: Gedipomeerd make-up artist en visagie om anderen mooi te maken tijdens toneeluitvoering. Lid van 2 schietverenigingen. Eén vereniging waar ik met pcp wapens schiet en de andere vereniging met vuurwapens. Een andere hobby is luchtfotografie met mijn drones, (3 certificten moeten halen om te mogen vliegen). En dan één keer per maand naar Lelystad om in een echte simulator van een Boeing 737 te vliegen met een echte piloot naast me. En Franse keuken. Lekker koken dus. Ik vermaak me dus prima.