Nou, de eerste 24 uur zitten er al op. Ik heb vandaag helemaal geen last gehad van spierpijn (heb gister die warme douche toch niet gedaan omdat ik wou zien hoe het voelde zonder eerst de pijn te verzachten). Misschien dat dat nog moet komen dan?
Voor de rest gewoon hartstikke blij dat het eindelijk gebeurd is, en ben ik benieuwd naar de aankomende veranderingen (en natuurlijk wil ik dat ze zo snel mogelijk komen). Kan nu al niet wachten tot het volgende spuitje :p.
Misschien dat ie in de andere topic niet was gezien dus zet ik m'n vraag hier ook ff neer:
"Ik heb even een vraag over de grootte van die naalden. Ik was net bij de apotheek om de Sustanon op te halen en vroeg toen ook om een lading naalden en spuiten. Voor het ophalen van de T heb ik een 18G (had ik de eerste keer ook) maar ik heb een 21G voor de injectie zelf. Volgens mij had ik de vorige keer een 22G naal (mss zelfs 23G, maar dat weet ik nu niet meer). Welke naald gebruiken jullie bij de injectie, en is de 21G iets de dik?"
Update van de hormonen:
Ik heb veel meer energy dan te voren. Heb ook meer motivatie om naar de sportschool te gaan (misschien niet directe link met hormonen, maar meer dat ik meer gemotiveerd ben omdat ik weet dat het nu meer mijn gewenste resultaten zullen zijn dan voorheen). Maar ik kan wel langer doorgaan dan voorheen (door die boost van energy).
Ben een stuk meer opgewonden/hitsiger. Spierpijn komt meer van het sporten dan de testo en ik had de dag na de spuit ook geen last van spierpijn. Had de 4e en 5e dag wat last van m'n keel (waar de adamsappel zal komen. Voelt niet echt hetzelfde aan als wanneer je grieperig bent.) M'n stem ging dan ook wat op en neer en dat zal waarschijnlijk zo doorgaan totdat ie over een maand of twee/drie wat stabieler wordt.
Voor de rest ben ik gewoon heel erg blij dat het begonnen is maar ik ga gewoon door met waar ik hiervoor ook mee bezig was. Ik wil niet dat deze hele transitie m'n hele leven overneemt - het is immers maar een deel van wie ik ben en is ook maar een deel van mijn leven.
Ik had in de eerste week ook een raar gevoel in m'n keel en na zo'n 3 weken zakte hij ineens met geweld. Als je het nog niet hebt gedaan zou ik maar snel wat (geluids)opnames maken zodat je vergelijkingsmateriaal hebt.
Over die naalden, ik gebruik 21G en dat werkt goed hoor. Wel uitkijken dat je het niet te snel inspuit, want dan krijg je gegarandeerd die spierpijn. Dat was achteraf gezien de fout die de assistent bij mij maakte.
Gaaf hoor een adamsappel, ik voel hem wel duidelijker maar hij is verder niet te zien. Waar van die dingen dat bij de ene transman wel gebeurd en bij de andere niet. Vergeet vooral niet te genieten van alle veranderingen!