Ik kan je alleen vertellen wat voor mij werkt, je zult toch zelf een keer de drempel over moeten om dingen uit te proberen. Ik weet niet hoe jouw lichaamsbouw is en wat je stijl isHetGevoel schreef: 11 dec 2025, 23:39
Ik ben nog een totale nieuweling met kleding!
Dus graag hoor ik alles over al je experimenten!! Je bloesje staat ook super leuk!! Misschien moet ik ook zoiets overwegen, lijkt de schouders mooier te laten vallen!!
Zelf heb ik een Vinted account aangemaakt en die wat kunnen anonimiseren m.b.t. verzending, ik doe me daar ook voor als Maureen.
Mijn ervaring is dat de verkoopsters het echt niet boeit wie hun kleding koopt, ze vinden het vooral fijn dat ze hun kledingkast opgeruimder is en dat ze er nog iets voor krijgen.
#off-topic# ik werd zelf een keer benaderd door een man die mijn laarzen wilde kopen, helemaal prima! Ook van die types die mijn gebruikte ondergoed wilden hebben, die heb ik meteen geblokt..#/off-topic#
Past het niet? Dan zet ik het weer te koop of ik breng het naar de kledingbank/kringloop. En als je advies wilt, een foto zegt meer dan duizend woorden
Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb
Succes