Of het schaamte is weet ik niet maar weet wel dat ik me altijd ongemakkelijk voel als ik me moet omkleden vroeger op school bij vrienden en nu op het werk en zwemmen doe ik al jaren niet meer en korte broeken draag ik ook al jaren niet meer ook Al is het 25 graden+ vorig jaar zomer is er 1 uitzondering geweest heb ik voor het eerst sinds jaren op de camping me t- shirt uit gehad vanwege de warmte maar voelde me zeer onprettig dus ging het maar weer snel trug aan
Mijn lichaam nu is veel mooier dan dat het ooit zal worden. Maar dat wil niet zeggen dat het me past, juist niet! Ik schaam me juist als iemand me met mn packer ziet, dat is pas genant, dat ze weten dat ik het ding wat ik verafschuw fake in mn broek draag..
Ik schaamde me altijd helemaal kapot voor mijn lichaam..nu gelukkig al wel een stuk minder. (heb borstoperatie gehad maar ben niet erg tevreden over het resultaat)
Vroeger met gym was ook werkelijk een hel zeg!
Ik wist niet hoe freaking snel ik me om moest kleden en keek altijd even om me heen ofdat er niet een meisje aan het kijken was..
Eigenlijk is het ook vreselijk raar dat je je omkleed als jongen in een meisjes lichaam in de meisjes kleedkamer!
als die zin te volgen is haha
Ik moest vroeger natuurlijk ook zwemmen in bikini..nou ik hield van zwemmen maar na die tijd dus niet meer.
Ofdat het echt schaamte is..dat is misschien een groot woord maar voelde me flink ongemakkelijk en wilde mijn lichaam weg stoppen wanneer dat mogelijk was.
De wel besproken kleedkamer bij het gymmen op school komt mij ook heel erg bekend voor. Ik was altijd als eerste klaar met omkleden of als aller laatste. Zodat niemand mij hoefde te zien.
Wel heb ik 13 jaar aan wedstrijd zwemmen gedaan. Ook hier kwam het regelmatig voor dat je je alleen om kon kleden in een grote kleedkamer. Vaak ging ik dan even snel naar de wc om me om te kleden. Of had ik mijn zwembroek al aan. Gelukkig liepen we tijdens wedstrijden altijd met een shirt en een korte broek aan zodat ik mijn lichaam daar in kon verstoppen.
Voor mij is het duidelijk schaamte. En het duurd nu ook nog steeds echt even voordat ik mijn mannen lichaam in een zwembad vertoon terwijl ik me vrouw voel.