Dat is hoe lang het bij mij duurde in ieder geval.
en ik ben nu al 3 maanden bezig om alleen een verwijzing door te krijgen, maar ik hoop dat het binnenkort eindelijk eens rond is want om telkens van het kastje naar het muurtje te worden gestuurd word ik ook niet vrolijk van.
maar de aanmelding ligt er al, die moet alleen nog behandeld worden
en er werd eerst gezegd dat mijn huisarts me moest doorverwijzen, toen heeft me huisarts me doorverwezen en heb ik weken zitten wachten op bericht. daarna meerdere keren iemand bij de umcg proberen te spreken niemand bereikbaar, daarna eindelijk iemand te spreken gekregen bij de umcg en kreeg ik te horen dat ik over een week weer terug moest bellen okee heb ik gedaan zou ik de week daarna terug gebeld worden over hoe en wat en heb zelf ook nog gegevens door gestuurd daarna kreeg ik te horen dat een arts van de ggz me moest doorverwijzen maar daar was ik klaar en heb nog net een laatste gesprek met een arts daar kunnen hebben om doorverwezen te kunnen worden naar de umcg. die arts zegt nee kan je huisarts gewoon doen en wou het dus ook niet doen maar zou wel een brief sturen naar mijn huisarts dat ik gewoon doorverwezen kan worden. mijn huisarts heb ik vanochtend gesproken en die gaat nu die brief van de ggz en een nieuwe doorverwijzing naar de umcg sturen en hopelijk dat het dan eindelijk een rond is.