DE BBQ

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Raisa

Re: DE BBQ

Bericht door Raisa »

Simone wilt heel graag mee, als het mag en er plaats is zou dat fantastisch zijn.
La-Clau

Bericht door La-Clau »

Wat mij betreft is er geen enkel bezwaar Raisa
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
La-Clau

Bericht door La-Clau »

Nou, nog een extra reactie vanuit de organisatie dan.

Wij zijn eigenlijk nog op zoek naar 1 extra bbq, mogelijk 2 als er nog meer deelnemers bij komen. Iemand die kans ziet die mee te brengen?

Jammer ook dat hoewel er op het forum steeds meer FTM's verschijnen er helaas zich nog niemand heeft gemeld om gezellig mee te komen doen!

Wat betreft het meenemen van spullen: Zowel Aldi als Lidl hebben prijstechnisch interessante BBQ-aanbiedingen! (en niet iedereen hoeft voor iedereen een stuk vlees mee te nemen, ik ben bang dat de meesten geen 15 stukken vlees op kunnen!)

Madeleine en Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Arike

Bericht door Arike »

La-Clau schreef:Wij zijn eigenlijk nog op zoek naar 1 extra bbq, mogelijk 2 als er nog meer deelnemers bij komen. Iemand die kans ziet die mee te brengen?
Ik zal even thuis speuren of we nog een geheel bruikbaar exemplaar hebben (zal overigens zeker geen gas-bbq zijn)

Mijn aanbod voor extra stoeltjes staat ook nog steeds (hoor graag wel even iets langer van tevoren of dat echt nodig is, want die dingen moeten uit een berging komen waar ik niet dagelijks ben ;) )
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
jacqueline

Bericht door jacqueline »

vergeet straks niet het adres te vermelden anders weten we niet waar we moeten zijn.....Doe dit dan wel in het besloten gedeelte!
marlies
Gast

Bericht door marlies »

Beetje lullig zo kort van te voren maar: ik zeg af. Ik heb me de laatste niet bepaald populair gemaakt hier. Ik heb geen zin om de feestvreugde te drukken met mijn aanwezigheid en te veroorzaken dat er 2 kampen zijn ofzo. Dus: maak er wat moois van zonder mij ;)
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Potverdenondeju Marlies!
Kruip nu alsjeblieft niet in je schulp!
Ik ben geen gastvrouw van de BBQ, maar wil toch wel benadrukken dat ik het bijzonder triest zou vinden jou niet te ontmoeten!
Kom op, meid!

Dat niet iedereen het altijd met iedereen eens is...? Nou en?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Ik had niet de indruk dat enig gekibbel hier van de afgelopen tijd van duurzame aard was... puur omdat we de goodwill hebben om met elkaar verder te gaan. Je weet toch dat wijven steeds kijven? Ik vind het jammer als je je afmeldt. Bovendien beloof ik dat ik geen haring met slagroom voor je mee zal nemen als je toch komt.
marlies
Gast

Bericht door marlies »

Het lijkt me beter dit niet hier te bespreken voor het op een enorme "marlies wil aandacht"-show gaat lijken.
Madeleine

Bericht door Madeleine »

Waar anders Marlies :mrgreen:

Er is juist iets wat ik in de jaren heb geleerd, internet/geschreven tekst heeft zijn beperkingen (waardoor dingen soms wat heftiger gezien lijken te worden dan ze zijn).
Juist een goede reden om elkaar eens in een gezellige setting te spreken ;)

Je bent dus nog steeds welkom Marlies.
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen: