Wat voor hobby's heb je?
-
Hedwich
Re: Wat voor hobby's heb je?
En ik verzamel kitsch-souvenirs uit verre landen en servies uit de jaren '70 
-
Raisa
Gewicht is een heel delicaat issue bij het vliegen, tegenwoordig komt dat vooral omdat veel sportvliegtuigjes zijn ontworpen in de jaren '50 en '60 toen mensen gemiddeld nog een stuk minder wogen.marlies schreef:Cool! Ik zou een keer mee met iemand, vliegen, maar dat ging niet door omdat ik te zwaar was
Nu ik ben overgestapt van een Cessna 150 (die oud begon te worden toen ik werd geboren) op een modern vliegtuig merk ik dat gewicht minder kritiek is.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Creatief bezig zijn doe ik heel graag. Zoals schilderen. Verder ga ik graag wandelen of fietsen. Wel rustig aan, want ik wil het wel leuk houden. Voor de langere stukken heb ik een ligfiets, een driewieler. Heerlijk comfortabel. Dan rijdt ik het liefst 's nachts als het rustig is op de weg en de lucht fris is. Heerlijk om dan kilometers over de verlaten wegen te rijden.
Op reis gaan vind ik leuk. Niet ver weg en niet lang. Ik ga soms maar voor één dag ergens naartoe. Laatst waren er goedkope dagkaarten te koop voor de trein. Daar maak ik graag gebruik van om zo betaalbaar naar bijvoorbeeld het Ruhrgebied te kunnen gaan. Daar heb ik nog een aantal industriemonumenten te bekijken. Noord Frankrijk (richting Roubaix / Lille) staat ook nog op m'n programma.
Verder nog binnenkort een week naar Berlijn en later een paar dagen naar Bochum.
Op reis gaan vind ik leuk. Niet ver weg en niet lang. Ik ga soms maar voor één dag ergens naartoe. Laatst waren er goedkope dagkaarten te koop voor de trein. Daar maak ik graag gebruik van om zo betaalbaar naar bijvoorbeeld het Ruhrgebied te kunnen gaan. Daar heb ik nog een aantal industriemonumenten te bekijken. Noord Frankrijk (richting Roubaix / Lille) staat ook nog op m'n programma.
Verder nog binnenkort een week naar Berlijn en later een paar dagen naar Bochum.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
fran-2
Mijn voornaamste hobby's zijn filmen en fotografie, dat wil zeggen ze ook monteren en bewerken. Muziek is ook een passie van me, maar dan passief, luisteren dus, voornamelijk naar Ghotic groepen en natuurlijk ook films bekijken. Ook doen mijn vrouw en ik aan "geocachen".
Laatst gewijzigd door fran-2 op 10 apr 2012, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Amber-B
Welke tak van gothic? De een gooit Within Temptation daar onder, terwijl n ander gaat voor Bauhaus of juist voor Combichrist...fran schreef:Muziek is ook een passie van me, maar dan passief, luisteren dus, voornamelijk naar Ghotic groepen en natuurlijk ook films belijken.
Some girls have a penis...some boys don't.
-
fran-2
De groepen die ik goed vind zijn, Lacuna coil, Nightwish, After forever, Epica, Nox arcana, Lacrimosa, iets minder Therion.Amber schreef:Welke tak van gothic? De een gooit Within Temptation daar onder, terwijl n ander gaat voor Bauhaus of juist voor Combichrist...fran schreef:Muziek is ook een passie van me, maar dan passief, luisteren dus, voornamelijk naar Ghotic groepen en natuurlijk ook films belijken.
Rammstein vind ik ook goed, zelfs Nigel Kennedy kan ik smaken, zoals je ziet is het niet alleen Gothic.
-
Laurens2
Mijn grootste hobby is mijn lieve hond Lynn, een 7maanden oude Jack Russel. Verder ben ik een echte gamer, heb je dus een PlayStation / vs vita of Xbox 360 zeg je gamertag en dan voeg ik je toe!
Muziek luisteren vind ik ook leuk, vooral pink Floyd, queen, The doors en iron maiden.
Muziek luisteren vind ik ook leuk, vooral pink Floyd, queen, The doors en iron maiden.
-
Naomi0000
Fran: Ik ben laatst nog bij Nightwish geweest in de HMH
Vet optreden.
Laura: Ik zou willeeeeeen dat ik een PS3 had. Ik wil echt Flower spelen.
Ik hou van tekenen/schilderen, musiceren, schrijven, Japans (taal & cultuur), en gamen; maar dan wel vooral op de PC. Heb niet voor niks een Alienware laptop aangeschaft
Wat betreft muziek hou ik van alles met enige kwaliteit. Als het vrolijk is is dat absoluut een plus! Of rustgevend. Kan ook heel lekker zijn
Laura: Ik zou willeeeeeen dat ik een PS3 had. Ik wil echt Flower spelen.
Ik hou van tekenen/schilderen, musiceren, schrijven, Japans (taal & cultuur), en gamen; maar dan wel vooral op de PC. Heb niet voor niks een Alienware laptop aangeschaft
Wat betreft muziek hou ik van alles met enige kwaliteit. Als het vrolijk is is dat absoluut een plus! Of rustgevend. Kan ook heel lekker zijn
-
Jessy
Wat speel je op de PC zoal? (ook online?)
Was vroeger meer gamer dan de laatste tijd, maar soms komt het nog wel eens ervan. Voornamelijk PC, maar heb ook een PS2 uitgebouwd tot volledig multimediastation met harde schijf, kan zelfs via netwerk game ISO's starten die op de PC staan. Was nooit een consolegamer maar heb hem om 1 reden gekocht: de Final Fantasy series. En later ook de Xenosaga trilogy.
Was vroeger meer gamer dan de laatste tijd, maar soms komt het nog wel eens ervan. Voornamelijk PC, maar heb ook een PS2 uitgebouwd tot volledig multimediastation met harde schijf, kan zelfs via netwerk game ISO's starten die op de PC staan. Was nooit een consolegamer maar heb hem om 1 reden gekocht: de Final Fantasy series. En later ook de Xenosaga trilogy.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Naomi0000
Hahah, ik ben dol op Final Fantasy. Ik hou erg van 8, 10 en 10-2 (oeh, taboe taboe!).
Dat PS2 verhaal hè, kun je dat niet voor mij fixen? XD Wat cool zeg.
Even zien, wat speel ik op de PC. Mijn games lijst in steam is wat aan de lange kant, maar online heb ik de eerste drie Guild Wars dingen (hoewel ik ze amper speel, ik zit echt wel te wachten op GW2) en verder ... Saints Row 3, GTA series, um.. en een hoop indie games. Ik hou van indie games. Ken je de Humble Bundle? Erg tof idee.
Dat PS2 verhaal hè, kun je dat niet voor mij fixen? XD Wat cool zeg.
Even zien, wat speel ik op de PC. Mijn games lijst in steam is wat aan de lange kant, maar online heb ik de eerste drie Guild Wars dingen (hoewel ik ze amper speel, ik zit echt wel te wachten op GW2) en verder ... Saints Row 3, GTA series, um.. en een hoop indie games. Ik hou van indie games. Ken je de Humble Bundle? Erg tof idee.