hé hé..... zet er meteen mijn naam onder lieverd!Daniéla schreef:Wie het is mag ze zelf vertellen Veronica, maar deze vrouw is niet een jonger nichtje of een oudere tante of zo...![]()
Liefs Daniéla
Wat is je laatste aankoop?
-
Freetouch
Re: Wat is je laatste aankoop?
“good enough”
-
Raisa
Ik zal wel een fototje plaatsen wanneer het af is. Arrietty is een personage uit de boeken 'Leentjeburen' (of The Borrowers). Ze is een klein mensje die onder de vloer van een huis woont en 's nachts tevoorschijn komt om dingen te 'lenen' de mensen toch niet missen zoals klontjes suiker, een stukje touw of een speld.thegirlinme schreef:Don't get it....Raisa schreef:Een enorme rode wasknijper, een bol wol, een stok en een meter ruwe stof voor mijn Arrietty cosplay.[ Afbeelding ]
Leuk leuk leuk!
Ik heb een rood jurkje gekocht waar ik met wol grove stiksels in heb gezet om een idee van schaal te geven. De was knijper is voor in het haar, en van de stok ga ik een speld maken. Daar heb ik nog wel een gele bol voor nodig. Van de ruwe stof ga ik de tas maken die ze op haar rug draagt. Alleen de bruine laarzen ontbreken nog, ik denk ook niet dat ik die zo vlug ga vinden in mijn maat dus vervang ik ze met bruine enkellaarsjes.
Het personage is onlangs nieuw leven ingeblazen door Studio Ghibli:
-
Anon20180501
...maar deze vrouw is niet een jonger nichtje of een oudere tante of zo, het is Melany zelf!

-
Freetouch
-
Freetouch
Ik ken het van Disney... die ook de 2 voorgaande films van studios GhiBli betaald en gedistribueerd hebben...Raisa schreef: Ik zal wel een fototje plaatsen wanneer het af is. Arrietty is een personage uit de boeken 'Leentjeburen' (of The Borrowers). Ze is een klein mensje die onder de vloer van een huis woont en 's nachts tevoorschijn komt om dingen te 'lenen' de mensen toch niet missen zoals klontjes suiker, een stukje touw of een speld.
Ik heb een rood jurkje gekocht waar ik met wol grove stiksels in heb gezet om een idee van schaal te geven. De was knijper is voor in het haar, en van de stok ga ik een speld maken. Daar heb ik nog wel een gele bol voor nodig. Van de ruwe stof ga ik de tas maken die ze op haar rug draagt. Alleen de bruine laarzen ontbreken nog, ik denk ook niet dat ik die zo vlug ga vinden in mijn maat dus vervang ik ze met bruine enkellaarsjes.
Het personage is onlangs nieuw leven ingeblazen door Studio Ghibli:
Ik wist niet dat het een boek was... dat ga ik dan eens lezen... Thanks voor de info.
Welke maat schoenen heb je? Ik heb ze vast nog ergens in de kast staan... 1x gedragen..
En nee ik ben geen actieve cosplayer... ik ging mee met mijn vriendin uit SFO.
vond het heel indrukwekkend... maar ik ken de scène en de mensen niet, en dan voel je je al heel gauw weer een buitenbeentje...
“good enough”
-
Anon20180501
Dat vroeg je toch, Melany... 
-
Freetouch
-
Raisa
Ik heb maat 42-43, dus schoenen kom ik vaker bij toeval tegen dan wanneer ik er bewust voor ga shoppen.thegirlinme schreef:Ik ken het van Disney... die ook de 2 voorgaande films van studios GhiBli betaald en gedistribueerd hebben...
Ik wist niet dat het een boek was... dat ga ik dan eens lezen... Thanks voor de info.
Welke maat schoenen heb je? Ik heb ze vast nog ergens in de kast staan... 1x gedragen..
En nee ik ben geen actieve cosplayer... ik ging mee met mijn vriendin uit SFO.
vond het heel indrukwekkend... maar ik ken de scène en de mensen niet, en dan voel je je al heel gauw weer een buitenbeentje...
De sfeer op zo'n con vind ik wel heel gemoedelijk en ontspannen. Het is er ook heel normaal als je je verkleed als het andere geslacht. Wat voor ons dan weer een nadeel is omdat je daardoor supersnel als crossplayer wordt gezien. Het gebeurt een paar keer per dag dat een groepje meisjes naar je toekomt en roept: "oooooh wat een mooie crossplay!" waarop je denkt: "Erm, ik ben al 2 jaar aan de hormonen?".
-
Freetouch
Sorry Raisa, dan gaan mijn laarzen je niet passen... (maat 39) Anders had je ze zo mogen hebben...
Ja dat is dan wel een nadeel op zo'n conventie dan... zien ze je nog als man..
(daar had ik gelukkig geen last van) alleen durfde ik mijn mond niet open te doen... en wist ook echt niet welk restroom ik binnen moest gaan...
Ga je vaak naar dat soort conventies?
Ja dat is dan wel een nadeel op zo'n conventie dan... zien ze je nog als man..
Ga je vaak naar dat soort conventies?
“good enough”
-
Patricia-tgirl
There's old man on a warm and sunny island
No job, no money, just a smile to call his own
Know what he says?. "The past will only haunt you.
Live for today. Each day's an open door
Don't hurt yourself
Don't hurt yourself
Don't hurt yourself anymore?
No job, no money, just a smile to call his own
Know what he says?. "The past will only haunt you.
Live for today. Each day's an open door
Don't hurt yourself
Don't hurt yourself
Don't hurt yourself anymore?