Sociale transitie op je werk
-
Renske
- Voornaamwoorden: zij, haar
Re: Sociale transitie op je werk
Wat goed Kayleigh! Allemaal stapjes om jezelf te kunnen zijn.
Ik had inderdaad dezelfde ervaring. Had een persoonlijk gesprek ingepland en ze dachten dat ik een andere baan had gekregen. Intussen loop ik nu 3 dagen op mijn werk en het voelt al een stuk relaxter. Net als privé heb ik ook op mijn werk dezelfde ervaring. Het went snel gelukkig. Liefs Renske
-
Sweet Kayleigh
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Sociale transitie op je werk
De laatste stap op mijn werk is gezet, aan de teamleiders mijn verhaal verteld en mooi gesprek met hun gehad. Ik heb hen allemaal verzocht om hun teams op de hoogte te brengen en vooral ook te benadrukken dat iedereen welkom is bij mij met vragen of opmerkingen, wat inmiddels waarschijnlijk wel gebeurd zal zijn. Ook ik kreeg bij de gesprekken deze week met mijn eigen teamleden en de anderen een reactie dat ze even bang waren dat ik mijn afscheid zou gaan aankondigen, maar dat ze blij waren dat dit niet het geval was. Een soort van "gelukkig is slechts dit" was toch wel een paar keer voelbaar. Ik weet dat iedereen er nog aan zal moeten wennen en dat er tijd nodig is. Maar tegelijk heb ik ook gemeld dat het geen revolutie zal zijn en dat er geen onverwachte grote metamorfoses zulken plaatsvinden. Ik vond het erg leuk dat ik de vraag kreeg of ik nu met zij/haar aangesproken wil worden en of ik een andere naam zal gaan gebruiken. Dat was een fijn moment voor mij omdat ik nu ook kon vertellen dat ik zelf inmiddels toch echt Kayleigh ben en niet Pieter. Maar tegelijk moet iedereen maar gewoon even doen wat goed voelt en waar iedereen zich prettig bij voelt.
Gisteravond had ik een enorme emotionele ontlading waar ik weer (voor de zoveelste keer) geweldig bij ben opgevangen door mijn vrouw, mijn trots, mijn steun en mij alles. Zo blij met haar.
Nu de morgen na de laatste stap en even een uurtje rustig thuiswerken besef ik mij wat er allemaal is gebeurd, wat ik allemaal heb gedaan en dat ik toch echt hier ben, mijzelf ben en gelukkig.
Ik heb hier op dit forum jullie reacties en adviezen gelezen en daar mijn voordeel uitgehaald en zelf de regie genomen. Dit heeft fantastisch gewerkt voor mij en daar ben ik heel gelukkig mee.
JULLIE ALLEMAAL - HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLE ADVIEZEN EN REACTIES OM MIJ TE HELPEN HIERMEE

Gisteravond had ik een enorme emotionele ontlading waar ik weer (voor de zoveelste keer) geweldig bij ben opgevangen door mijn vrouw, mijn trots, mijn steun en mij alles. Zo blij met haar.
Nu de morgen na de laatste stap en even een uurtje rustig thuiswerken besef ik mij wat er allemaal is gebeurd, wat ik allemaal heb gedaan en dat ik toch echt hier ben, mijzelf ben en gelukkig.
Ik heb hier op dit forum jullie reacties en adviezen gelezen en daar mijn voordeel uitgehaald en zelf de regie genomen. Dit heeft fantastisch gewerkt voor mij en daar ben ik heel gelukkig mee.
JULLIE ALLEMAAL - HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLE ADVIEZEN EN REACTIES OM MIJ TE HELPEN HIERMEE
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat:
28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans
05-06-26 - Start behandeling PsyTrans
28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans