Weet je wat? Ik probeer het toch maar eens.elke schreef:Nou ik las net wel dat Veronica het helemaal eens was met jou hoor. Over te weinig HRT en te weinig make-up en dat "innerlijk" dat af te lezen zou zijn. Dus.Daniéla schreef:Als je meent wat je nu zegt ben je er dus overduidelijk alleen maar op uit om te stangen.
Hou daar aub mee op en ga wat anders doen.
Ik denk dat bij vrijwel iedere trans er wel iets af te lezen valt onder een bepaalde hoek. En dan om over het innerlijk te beginnen. Erg aardig is het allemaal niet.
Wat hiermee bedoelt werd dat op de 2de foto zij dus andere make-up had en dat ze langer aan de HRT zat dan bij die 1ste foto.Veronica schreef:Klopt, precies wat ik bedoelDaniéla schreef:Inderdaad Fay, sowieso make-up en iets langer hrt. Maar ik bedoel iets anders, iets innerlijks dat aan haar gezichtje af te lezen is.
En natuurlijk heeft het een met het ander te maken, ook als je de srs achter de rug hebt valt er iets van je af (te lezen).
Dit bedoel jij denk ik ook te zeggen Veronica...??
x'jes en liefs
Daniéla
Verder, Daniéla bedoelde dat je op de 2de foto kunt zien dat het lijkt alsof de vrouw op de foto gelukkiger is, alsof op die 1ste foto het feit dat ze nog iets tussen de benen heeft hangen, haar dwars zat maar waar ze bij de 2de foto vanaf was, ze lijkt opgelucht erdoor.
Dus, wie weet hebben wij allemaal fout maar dat is wat haar foto uitstraalt, ze straalt gelukkiger uit dan op de 1ste foto je ziet ook dat haar pose anders is, bij de eerste foto zie je een soort van focus door haar op die pose waar ze bij de 2de gewoon gelukkig lijkt en het haar niet meer kan schelen omdat ze trots is op wie ze is.
Dus wie weet schrijven wij het fout op of begrijp jij het fout, ik heb echter heel veel mensen in het leven gezien en je leert dan vanzelf te zien wat mensen uitstralen, 99 van de 100 keer stralen mensen uit wat ze werkelijk zijn en voelen, die ene op die 100 doet dat niet.
Punt.