schoenen

Make-up, kleding, en zo voort
Aster

Re: schoenen

Bericht door Aster »

Hedwich schreef:Jemig, Eva... dat lijkt wel Lundia!
Nee...eerder Imelda Marcos ;)
Aster

Bericht door Aster »

KimNL schreef:Ik ben zelf 181cm en draag hakken van 12 cm. Ik ben dan gigantisch, maar vind het gewoon heel mooi en elegant.
Draag wat je mooi vind... opvallen doen we denk ik toch al :D
Psies! Ik ben 1.74 plus pak em beet 4cm haar er bovenop= 1.79+ een paar hakken van 10cm en ik zit tegen de 1.90.

Slechts 1x een opmerking over gehad van een hoogbejaarde vrouwelijke cliënt: 'kind! Wat ben je toch lang.....ooh dat zijn een paar joekels van hakken die je draagt zeg?!?'

Ik vind op hoge naald/sleehakken lopen ook elegant...maar meestal draag ik daar wel een A-lijn jas bij. Komen mijn benen beter uit ;-)
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Judith schreef:wat voor schoenen heb je in de kast?????

hier een leuk artikel :)
http://www.vrouwen.nl/view/6210" target="_blank
Nou, als ik zo'n artikel lees over hele hoge hakken dan is het voor mij weer eens heel duidelijk dat ik echt geen vrouw ben.
Bij mij thuis staan er stevige wandelschoenen, hoog en laag. Moet ook wel, want ik krijg nogal snel pijn aan m'n voeten. Wel wissel ik een beetje af met schoenen, want elke dag op dezelfde lopen is nogal saai.
Het valt me overigens op dat er ook bij dat soort schoenen een onderscheid wordt gemaakt tussen dames- en herenmodellen. Wat het verschil dan is...? Ik weet het niet, buiten de maat dan. Voor mij dus in de meeste gevallen het damesmodel.
EvaVanA schreef:Dat heeft ertoe geleid dat er een aantal jaren geleden een kast is gemaakt met 40 laden, in elk waarvan een paar schoentjes past.
Zo'n kast vind ik dan wel weer heel erg mooi.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Jeste schreef:Nou, als ik zo'n artikel lees over hele hoge hakken dan is het voor mij weer eens heel duidelijk dat ik echt geen vrouw ben.
Lijkt me geen uitsluitend criterium. Ik zie dagelijks genoeg vrouwen op de z.g.n. "kasteelschoenen" rondlopen. Geen fiber op mijn hoofd die er over denkt dat zij geen echte vrouwen zijn. Maar het helpt natuurlijk wel bij de associatie, vooral voor jezelf.
jacqueline

Bericht door jacqueline »

ik kan niet op hoge hakken lopen. Ten eerste zou ik na 5 meter mijn poten breken en in het gips zitten. En ten tweede: ALS ik er dan al in slaag om er op te kunnen lopen dan zal ik de volgende nacht daarop vreselijke krampen krijgen in mijn kuiten......dus ik doe gewoon lekker laag hakje of ballerina's
jocyn

Bericht door jocyn »

jacqueline schreef:ik kan niet op hoge hakken lopen. Ten eerste zou ik na 5 meter mijn poten breken en in het gips zitten. En ten tweede: ALS ik er dan al in slaag om er op te kunnen lopen dan zal ik de volgende nacht daarop vreselijke krampen krijgen in mijn kuiten......dus ik doe gewoon lekker laag hakje of ballerina's
Maar het is zo goed voor je houding :wship:
Arike

Bericht door Arike »

jocyn schreef:
jacqueline schreef:ik kan niet op hoge hakken lopen. Ten eerste zou ik na 5 meter mijn poten breken en in het gips zitten. En ten tweede: ALS ik er dan al in slaag om er op te kunnen lopen dan zal ik de volgende nacht daarop vreselijke krampen krijgen in mijn kuiten......dus ik doe gewoon lekker laag hakje of ballerina's
Maar het is zo goed voor je houding :wship:
Met hoge hakken EN een goede houding is een vrouw pas echt mooi lang ;) :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Judiana

Bericht door Judiana »

ik wil ook wel semi palen... omdat ik dat onder een jurk prachtig vind.....
Hayley

Bericht door Hayley »

Ik heb nu ook me eerste echte schoentjes gekocht. Heb echt geluk dat ik vrouwelijk voeten heb, en maatje 39/40 zonder moeite pas :D

http://www.zalando.nl/pier-one-romeinse ... k-003.html" target="_blank

En ze zitten zo lekker, en lopen ook fijn. Ik heb ook al een tijdje UGGs, beetje afgezaagd, maar ik vind het zo fijn om in die dingen rond te lopen. :D
Judiana

Bericht door Judiana »

niet mijn stijl maar fijn dat ze lekker lopen !