Tatoes

Make-up, kleding, en zo voort
Day03
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Tatoes

Bericht door Day03 »

Mijn relatie met tattoos is flink veranderd door de jaren heen. Vroeger wou ik he-le-maal vol, omdat ik dat er heel tof uit vond zien bij sommige anderen, dus van 17 tot 28 ofzo ben ik daar druk mee bezig geweest. Ook zelf aan de slag, op mezelf, vrienden, stage bij een shop. Echt van alles, kleurrijke realistische dieren ter nagedachtenis van overledenen, zwarte logo-achtige ontwerpen, m'n moeders handschrift ("liefs mama" uit een brief), random oefenwerk van mezelf zoals dingen van games, muziek en kunst die ik leuk vond. Uiteindelijk was ik het zat en heb ik tot m'n 30e ofzo geprobeerd alles zwart te maken. Dat is niet volledig gelukt, maar ik heb nu wel vrede met m'n verleden en wat het is geworden en dat ik er niet meer verder mee ga, ooit. Mensen die een harde mening hebben kunnen het misschien een zooitje vinden en mensen die hun eigen tattoos en herinneringen belangrijker vinden dan de mening van anderen zullen het wel snappen denk ik. In ieder geval weet ik zeker dat niemand anders precies hetzelfde zal hebben, lol.

Om de vraag van de eerste post te beantwoorden, ik heb zelf geen t gerelateerde tatoos, maar wel ooit bij een vriendin in haar lies een transgender logo geprikt met de hand :) voelde als een eer om te mogen doen, ik vond het erg dapper dat ze dat graag wilde. Heb een paar kleine verstopte regenbooghartjes en een grotere inverse regenboog op m'n onderarm die nog een beetje zichtbaar is door het zwarte heen, moet je wel goed kijken haha. Misschien heb ik trouwens wel een t gerelateerde tattoo, naar aanleiding van het nummer "Rose Tattoo" van Dropkick Murphy's had ik m'n oude naam soort van gecodeerd als de doorns in een roosje ontworpen en vlak nadat m'n paspoort aangepast was in mezelf geprikt. M'n oude naam maakte het gender snel duidelijk dus als kind haatte ik dat aan de ene kant heel erg, maar heb ik ook heel erg m'n best gedaan om er toch van te houden en er wat moois in te zien. Die moeite wou ik niet verloren laten gaan (hoewel dat ook deels zwart is gemaakt, maar goed, ik weet natuurlijk wat eronder stond :P)