Wachtlijst VUMC

Nathan90

Re: Wachtlijst VUMC

Bericht door Nathan90 »

Heb je ze nog gesproken en aangekaart betreft Holden z'n reactie dat mw Inge Bok de betreffende vrijdag niet ziek thuis zat?
Venka

Bericht door Venka »

Nee dat bespreek ik met mevrouw Bok, Jos gaat het toch alleen maar ontkennen. Het is tenslotte maar een loop jongen.
LauraB

Bericht door LauraB »

Inge was er gewoon die vrijdag ochtend. In de middag werkt ze nooit. Ik heb, op een nette manier laten blijken dat ik, het best niet normaal vind hoe het in zijn geheel vanaf mei met je gegaan is.
Ilse

Bericht door Ilse »

hoi aafke,

wat een beroerde situatie zeg en helaas is het nog steeds niet verbeterd.
dat wat je zei over de loopjongen, dat gevoel had ik ook al.
het was mij ook wel een beetje opgevallen met wel gemak ze soms afspraken verplaatsen, tenminste dat was mijn indruk zoals ik die kreeg bij hun aan de balie. dan bedoel ik de psychologen en psychiaters hoor, niet jos en de meiden achter de telefoon, want die krijgen alleen maar opdracht.

voor jou ben ik in ieder geval wel blij dat je al bezig bent met je traject via de PIG, want stel je eens voor als dit niet het geval was en je afhankelijk was van de VU, meid meid dat wil je toch niet weten :shock:

groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Venka

Bericht door Venka »

Nee ik wil dat ook niet weten,maar gelukkig heb ik een keuze en heb ik niet op 1 paard gewed.Daarbij komt heb ik bij het PIG een lieve psycholoog die mij begrijpt en weet wat ik door maak.Zelfs als het VU de transitie dadelijk overneemt dan blijf ik bij het PIG lopen omdat de psych mij tenminste helpt met mijn problemen en mijn leven.Ze hebben gezegd dat ik vandaag uitsluitsel ga krijgen over het hoe en wat maar de ervaring is is dat ik morgen zelf moet bellen en dat ze weer niks hebben geregeld.Ik mocht vanmiddag zelf bellen maar ik heb 2 afspraken dus dan bel ik morgen wel.
LauraB

Bericht door LauraB »

Ik ben zo blij met mijn aanmelding bij de PIG. Vanmorgen had ik weer een afspraak in woerden met Alwin. Eerst was ik een beetje pissed dat de afsprak een weekje verschoven moest worden, maar uiteindelijk hoefde dat toch weer niet. De vorige keer hadden we alles al naar van Ham voor de second opinion in orde gemaakt, zodat dat de deur uit kon. Dat hebben we vandaag ook weer besproken. De diagnose heb ik binnen, nu alleen nog het document met twee handtekeningen terug.

Het VU heeft beloofd alles over te nemen van het PIG. Gelukkig merk ik niets van de problemen zals Aafke en een paar anderen die hebben. Bij het VU is het in principe na het volgende gesprek waar mijn moeder mee gaat besproken worden en groen licht.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ik ben vanochtend bij het VUmc geweest, had om 9 uur afspraak met Anita Wortel. Was erg ruim op tijd vertrokken maar door file was ik alsnog een kwartier te laat :( Eerste gesprek was nog redelijk oppervlakkig, volgende gesprek is pas half januari :'( Schiet ook niet op zo. Oh, en voor jet invullen van de test was de eerstvolgende mogelijkheid pas 6 mei.

Al met al lijkt het mij er op dat de wachtlijstverkorting vooral kunstmatig is, dus mensen eerder binnen halen maar wel langer binnen houden.

Oh, mocht ik iemand in de wachtkamer gemist hebben, sorry...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
diederique

Bericht door diederique »

Emma schreef:Ik ben vanochtend bij het VUmc geweest, had om 9 uur afspraak met Anita Wortel. Was erg ruim op tijd vertrokken maar door file was ik alsnog een kwartier te laat :( Eerste gesprek was nog redelijk oppervlakkig, volgende gesprek is pas half januari :'( Schiet ook niet op zo. Oh, en voor jet invullen van de test was de eerstvolgende mogelijkheid pas 6 mei.

Al met al lijkt het mij er op dat de wachtlijstverkorting vooral kunstmatig is, dus mensen eerder binnen halen maar wel langer binnen houden.
Balen zo'n vertraging in het proces. Ik hoop dat je dan met PIG zover bent dat je net als Laura kunt bereiken dat ze wat van de PIG diagnostiek over (durven) te nemen. Komt er toch nog tempo in.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Emma schreef:Ik ben vanochtend bij het VUmc geweest, had om 9 uur afspraak met Anita Wortel. Was erg ruim op tijd vertrokken maar door file was ik alsnog een kwartier te laat :( Eerste gesprek was nog redelijk oppervlakkig, volgende gesprek is pas half januari :'( Schiet ook niet op zo. Oh, en voor jet invullen van de test was de eerstvolgende mogelijkheid pas 6 mei.

Oh, mocht ik iemand in de wachtkamer gemist hebben, sorry...
Misschien dat je mij gemist hebt, ik was toen jij klaar was aan de beurt :P Dat je volgende gesprek pas in januari is, komt dat niet door twee weekjes kerstvakantie tussendoor? Ik weet dat het in de zomerperiode ook allemaal langer duurt. Alhoewel het ook moeite kostte om mij vandaag in te plannen, omdat mevrouw Wortel verder vol zat.
Afbeelding
Eveliene

Bericht door Eveliene »

Moet ik er nou spijt van hebben dat ik van het UMCG over ben gestapt op het VU?