Hey Paul
Snap je frustratie, heel herkenbaar ook. Ik ben soms ook helemaal vertwijfeld en vraag me dan af: wat heeft me nu weer verraden??
Dus ik weet hoe je je voelt man! Het helpt mij soms als anderen dan tegen me zeggen: Joh da's gewoon een stomme reactie van die ander (in jouw geval dat meisje).
of vasthouden aan die momenten waarop je wel goed wordt aangesproken
(FtM) Meeting Utrecht
-
Harro
-
FAtham
Re: (FtM) Meeting Utrecht
Passabel zijn is bij mij ook 50/50 maar dan vooral omdat ik me ook nogal androgyn gedraag en kan kleden. Het boeit me eigenlijk steeds minder, als ik maar gelukkig met mezelf ben.
Kan niet wachten om de mannengang te ontmoeten. Lijkt me echt tof.
@ Paul, voel je niet rot dat overkomt een maat van me(geboren man met MET SIK!!!) ook nog eens.
Mensen bepalen in een split second welke titel ze gebruiken en dat ligt soms echt niet aan jou maar aan hun hersenen die "iets" zien of beter gezegd denken te zien.
Kan niet wachten om de mannengang te ontmoeten. Lijkt me echt tof.
@ Paul, voel je niet rot dat overkomt een maat van me(geboren man met MET SIK!!!) ook nog eens.
-
Paul
@Harro: ik word eigenlijk alleen als Paul en meneer aangesproken bij Alwin van PIG en bij mijn zus en een vriendin. Helaas dus nog niet in de buitenwereld. Nou ja, over een tijdje is het anders, ik kijk er naar uit!
@FAtham: hahaha, dat helpt wel, als zelfs een bio man met SIK voor vrouw wordt aangezien
@FAtham: hahaha, dat helpt wel, als zelfs een bio man met SIK voor vrouw wordt aangezien
-
boytomlife
Meeting in meivakantie doordeweeeks klinkt ook prima! 
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Minne
Ik hoop dat ik ook kan komen, kan zijn dat ik die dag iets heb maar ik ga proberen dat te verzetten want ik wil graag komen. Oh, en ik ben echt nog helemaaal niet passabel, mensen twijfelen hoogstens een beetje maar ik ben nog niet gemeneerd xD Helaas, hopelijk komt het nog wel...
-
Daniel
Vandaag keek een bouwvakker mij aan, zei "hey meis" en gaf me toen een knipoog.
Maar voor de rest word ik bijna altijd als meneer of jongen aangesproken =D
Maar voor de rest word ik bijna altijd als meneer of jongen aangesproken =D
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Kilian
dat is echt erg! heb je foto's op fb gezien en moet zeggen dat daar geen enkel vrouwelijk iets te zien is
maar gelukkig dat dat niet vaak gebeurd dan
mij zeggen ze nooit: he meid of he jong, meestal laten ze het bij hé! en dan wachten ze op een baard in de keel geluid of een piepstem..
dat gevoel krijg ik dan want ik word niet vaak aangesproken als een bepaald gender en mensen kijken altijd heel erg onderzoekend van top tot teen
en nieuwschierig ach ja .
maar gelukkig dat dat niet vaak gebeurd dan
mij zeggen ze nooit: he meid of he jong, meestal laten ze het bij hé! en dan wachten ze op een baard in de keel geluid of een piepstem..
dat gevoel krijg ik dan want ik word niet vaak aangesproken als een bepaald gender en mensen kijken altijd heel erg onderzoekend van top tot teen
en nieuwschierig ach ja .
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Mike
Ik twijfel steeds of mensen die mij zien een jongen zien of een meisje. Soms denk ik er passabel uit zie voor iemand zonder hormonen en dan weer helemaal niet...
-
Antonnie
merk dat het buiten school goed gaat, omdat ik vrij lang ben en mijn stem is niet heel hoog ben ik vrij passabel. maar mensen die me kennen en op school enzo ben ik natuurlijk niet passabel. en ik lijkt niet op mijn leeftijdsgenoten, wel quea lengte maar neit kwa gezicht enzo en mijn gedrag is nou ook niet echt naar mijn leeftijd.
-
FAtham
We gaan er gewoon ene leuke dag van maken met zijn allen en opmerkingen van "mevrouw" gaan we gewoon keihard om lachen met z'n allen.